مشکل خطای جدید کاربران لومیا 520 و 525 در به روز رسانی ویندوز برطرف خواهد شد

  • منبع: gsmarena
  • تاریخ: سه شنبه 1 اردیبهشت 1394 - 00:51
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
مشکل خطای جدید کاربران لومیا 520 و 525 در به روز رسانی ویندوز برطرف خواهد شد

اخیرا مایکروسافت پیش نمایش فنی Windows 10 مخصوص گوشی های لومیا 520، 521 و 525 را منتشر کرده است. از آنجا که این گوشی ها ضعیف ترین گوشی های خانواده لومیا بوده و تنها نیم گیگابایت رم دارند، فرایند آپدیت برای آنها خوب پیش رفت اما هنگامی که کاربرانشان خواستند به همان حالت قبلی ویندوز 8 برگردند، دچار مشکلاتی شده بودند.

برخی از کاربران این گوشی های لومیا از آنجا که از پیش نمایش فنی ویندوز 10 رضایت نداشتند سعی کرده بودند تا به همان حالت ویندوز 8 برگردند اما برخی از آنها لوگوی قرمز رنگ نوکیا را بر ر.ی صفحه نمایش خود مشاهده می کردند و صفحه نمایش گوشی های برخی دیگر در کل چیزی نشان نمی داد. بنابراین مایکروسافت یک ابزار ترمیم ویندوز را به تازگی معرفی نموده است که اکثریت قریب به اتفاق گوشی های لومیا 520، 521 و 525 را از خرابی نجات خواهد داد. در این به روز رسانی جدید، که مایکروسافت قولی برای سالم نمودن تمامی گوشی های خراب شده نوکیا توسط آن نداده است، فایل های تصویری و سرعت نوشتار پایین می آید.

این آپدیت به بازگرداندن گوشی هایی که دارای مشکل لوگوی قرمز نوکیا و یا صفحه نمایش تمام مشکی هستند کمک خواهد کرد و به روزرسانی ویندوز 10 فعلا به علت این مشکل توسط مایکروسافت متوقف شده است.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)