محافظ صفحه ای که دکمه بازگشت را به آیفون 6 اضافه خواهد کرد

  • منبع: phoenarena
  • تاریخ: پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 00:30
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
محافظ صفحه ای که دکمه بازگشت را به آیفون 6 اضافه خواهد کرد

آیفون یک گوشی هوشمند تقریبا بی نقص و فوق العاده است. این گوشی سریع و روان است و کار کرن با آن لذت بخش می باشد. اما این گوشی دارای یک نقطه ضعف در طراحی است و آن هم نبودن دکمه بازگشت است که باعث می شود کاربرانی که پیشتر گوشی آندرویدی داشته و هم اکنون آیفون خریده اند برای خروج از برنامه ها و رفتن به صفحه اصلی اندکی گیج شوند.

البته برای کاربران گوشی ها و دستگاه های آندرویدی دارای صفحه بزرگ نیز حرکت انگشت شست از روی صفحه نمایش به سمت دکمه بازگشت یک مشکل عمده است زیرا به کشش این انگشت احتیاج دارد، که این مشکل در صورت تعبیه دکمه بازگشت در آیفون 6 پلاس نیز به سبب صفحه نمایش بزرگ آن نیز نمود پیدا می کرد. یکی دیگر از مشکلات آیفون، چند کاره بودن دکمه خانه آن است، که با دوبار زدن آن به صفحه اصلی رفته، با نگه داشتن آن می توان برنامه هایی که باز هستند را بست که این امر نیز گاهی اوقات موجب گیج شدن می شود.

اپل در حالت ایده آل می توانست ذکمه بازگشت را برای دستگاه های خود تعبیه کند اما این کار را نکرده، و در عوض یک کمپانی که هنوز نام آن فاض نشده تصمیم گرفته اولین محافظ صفحه نمایش هوشمند دنیا را برای آیفون 6 تولید کند که توسط آن، دکمه بازگشت به آیفون اضافه خواهد شد.

این محافظ صفحه هنوز در حال فعالیت در سایت Kickstarter برای تامین بودجه تولید است.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)