ساعت هوشمند جدید لنوو دارای صفحه نمایش دوم است

  • منبع: phoenarena
  • تاریخ: شنبه 9 خرداد 1394 - 16:30
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ساعت هوشمند جدید لنوو دارای صفحه نمایش دوم است

یکی از مشکلات اصلی دستگاه های هشومند این است که آن میزانی که ما می خواهیم، شخصی نیستند. امروزه تکنولوژیهای حفاظتی مختلفی برای حفاظت این دستگاه ها در برابر دسترسی افراد دیگر عرضه شده است، از گذاشتن رمز عبور، کشیدن طرح و تکنولوژی تشخیص چهره گرفته تا اسکنر اثر انگشت و قرنیه چشم. اما زمانی که در مکان های عمومی مانند مترو و اتوبوس هستیم نمی توان از نگاه کردن افراد کنجکاو به سفحه نمایش دستگاه های هوشمند خود، جلوگیری نمود.

لنوو در ساعت هوشمند جدید خود قابلیتی را معرفی کرده که شخصی سازی آن را به حداکثر خواهد رساند. همانطور که می دانید شرکت های مختلف دست به تولید ساعت هوشمند زده اند و سعی دارند تا در این بازار جدید گوشی رقابت را ربوده و بر فروش خود بیافزایند. در چنین بازاری، لنوو در کنفرانس تکنولوژی پکن چین، دست به معرفی صفحه نمایش دوم با نام Magic View برای ساعت هوشمندش زد که برای دسترسی به محتویاتی نظیر عکس و فیلم به کار خواهد رفت. سوالی که اینجا پیش می آید این است که چگونه می توان در صفحه نمایش کوچک ساعت هوشمند ویدیو یا عکس دید؟ جواب این است که برای استفاده از این تکنولوژی کاربر باید مچ خود را تا روبروی چشمان خود بالا بیاورد، آن گاه پروژکتور های بازتاب چشمی به کار رفته در این ساعت تصاویر را در جلوی چشمان وی تا 20 برابر بزرگتر می کنند.

یکی از نقاط ضعف این تکنولوژی که قابل چشم پوشی نیست توانایی کنترل راه رفتن و بودن در مکان عمومی در حال تماشای عکس و ویدیو توسط این ساعت است، که احتمالا در درجه اول تمامی توجهات را معطوف فرد نموده و در درجه دوم احتمال برخورد وی با دیگران هنگام راه رفتن است.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)