بارسلونا و همکاری سه ساله با شرکت چینی Oppo

  • منبع: phoenarena
  • تاریخ: جمعه 15 خرداد 1394 - 01:30
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
بارسلونا و همکاری سه ساله با شرکت چینی Oppo

پس از همه گیر شدن استفاده از گوشی های هوشمند، دیدن یک آگهی تبلیغاتی که در آن یک ستاره فوتبال یک گوشی هوشمند از برندی خاص را در دست داشته باشد به امری طبیعی تبدیل شده، که این امر جذب کننده مخاطبان برای خرید آن گوشی خاص نیز می باشد. کمپانی چینی تولید کننده گوشی های هوشمند Oppo به تازگی قراردادی 3 ساله را با تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا امضا کرده اسا که این قرار داد راه این کمپانی را برای کسب شهرت بیشتر در عرضه جهانی، باز خواهد کرد.

نام این کمپانی پیشتر در ورزشگاه رسمی بارسلونا به چشم می خورد و پس از این قرارداد، تبلیغات تلوزیونی این شرکت به همراهی بازیکنان این تیم خواهد بود. مدیر ارشد Oppo علت بستن این قرار داد با بارسلونا را این طور عنوان کرده است که " آن ها تنها در سطح اول فوتبال جهان نیستند، بلکه هنر فوتبال را به نمایش می گذارند". این کمپانی به تازگی بازار خود در کشورهایی چون مکزیک، استرالیا، آسیای شرق و جنوب شرق، خاورمیانه و آفریقا پیدا کرده است و قصد دارد تا آن را گسترش دهد.

جدیدترین گوشی های این کمپانی R7 و R7 Plus هستند که اولی دارای اسکنر اثر انگشت بوده و هر دو دارای قابلیت شارژ سریع نیز می باشند.

 

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)