امکان ثبت نام در مسنجر فیسبوک بدون نیاز به حساب کاربری فیسبوک

  • منبع: phoenarena
  • تاریخ: پنجشنبه 11 تیر 1394 - 11:49
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
امکان ثبت نام در مسنجر فیسبوک بدون نیاز به حساب کاربری فیسبوک

این که برای ثبت نام و استفاده از پیام رسان فیسبوک نیاز به داشتن حساب کاربری در این شبکه اجتماعی باشد، امری منطقی به نظر می رسید و تا همین چندی پیش نیز روال بدین صورت بود. اما با جدا کردن بخش پیام رسان فیسبوک در خود کمپانی و عرضه این برنامه به عنوان برنامه ای مستقل، هم اکنون این امکان فراهم شده است که بتوان بدون داشتن حساب کاربری فیسبوک، در این پیام رسان ثبت نام کرد.

همانند واتس اپ، دیگر برنامه پیام رسان خریداری شده توسط فیسبوک، برای ثبت نام در پیام رسان این شیکه اجتماعی تنها به یک شماره تلفن، نام و عکس نیاز است تا بتوان با دوستان و آشنایان فیسبوکی و غیر فیسبوکی ارتباط برقرار نمود. با آسان تر شدن روند ثبت نام در پیام رسان فیسبوک، دیگر نیازی به ساخت حساب کاربری فیسبوکی و آن هم با دادن اطلاعات شخصی غیر ضروری، نیست و این امر ارتباط برقرار کردن از طریق این پیام رسان را برای کسانی که نگران دادن اطلاعات شخصی خود در فضای مجازی هستند را آسان نموده است.

در حال حاضر پس از نصب برنامه پیام رسان فیسبوک، در صفحه اصلی گزینه Not On facebook نیز مشاهده می شود که از طریق آن می توان بدون داشتن حساب کاربری فیسبوک ثبت نام نمود.

 

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)