دوربین و عکاسی، نقطه ضعف اصلی گوشی های هوشمند HTC

  • منبع: phoenarena
  • تاریخ: یکشنبه 14 تیر 1394 - 21:29
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
دوربین و عکاسی، نقطه ضعف اصلی گوشی های هوشمند HTC

از زمانی که اچ تی سی اعلام نموده است که یک گوشی هوشمند باز طراحی شده را تا ماه اکتبر وارد بازار خواهن نمود، مشتریان ثابت این کمپانی امیدوارند که این گوشی همان HTC Aero یا Hero باشد که گفته می شود جزء سری جدید اچ تی سی می باشد. بنابر نظر بسیاری از خریداران گوشی های هوشمند اچ تی سی، نقطه ضعف و پاشنه آشیل گوشی ها هوشمند این کمپانی به خصوص گوشی های پرچمدارش، دوربین اصلی آن هاست.

اچ تی سی گوشی هشومند پرچمدار One M7 را دو سال پیش با دوربین اصلی 4 مگاپیکسلی اولترا پیکسل که اجازه ورود نور بیشتر به لنز دوربین و گرفتن عکس های طبیعی تر می داد را وارد بازار نمود. این امکان در زمان خودش تک و جذاب بود اما تغییر ندادن این نوع دوربین در M8 باعث کاهش فروش این گوشی پرچمدار و رویگردانی برخی از مشتریان ثابت اچ تی سی از آن شد. امسال اما اچ تی سی این دوربین را برای گرفتن سلفی های با کیفیت به جلوی M9 منتقل کرد و در پشت آن یک دوربین 20 مگاپیکسلی را قرار داد، که البته آن هم دارای مشکلاتی است که منتظر منتشر شدن به روزرسانی مخصوص برای حل آن هاست.

اما برای HTC Aero، شایعاتی به گوش می رسد که دوربین اصلی این گوشی بسیار متفاوت از مدل های پیشین خواهد بود و حتی دارای لنز با منفذ f/1.9 که به کاربران اجازه گرفتن عکس های با کیفیت در شرایط نوری بی کیفیت را می دهد، می باشد. هم چنین این گوشی قابلیت ذخیره عکس ها با فرمت RAW را دارا خواهد بود.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)