تبلت Surafce Pro 4 مایکروسافت در ماه اکتبر عرضه خواهد شد

  • منبع: phoenarena
  • تاریخ: دوشنبه 29 تیر 1394 - 02:30
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
تبلت Surafce Pro  4 مایکروسافت در ماه اکتبر عرضه خواهد شد

شایعات منتشر شده حاکی از این است که مایکروسافت به تامین کنندگان سخت افزاری خود درخواست ارسال قطعات برای ساخت Surface Pro 4، تبلت/لپ تاپ خود را داده است. این تبلت جدید در ماه اکتبر سال میلادی جاری وارد بازار خواهد شد. گزارش ها حاکی از این است که تبلت Surface Pro 3 مایکروسافت نیز در حال حاضر هنوز تعداد 300000 عدد در ماه فروش دارد و با عرضه نسخه 4، تعداد به 500 یا 600 هزار عدد در ماه خواهد رسید.

بر اساس همان شایعات، مایکروسافت قصد ندارد تا تغییر عمده ای در زمینه طراحی و یا سخت افزار Surface Pro 4 نسبت به Surface Pro 3 ایجاد کند. چیزی که واضح می باشد این است که این تبلت با سیستم عامل جدید ویندوز 10 عرضه خواهد شد و برخی از ویژگی های سخت افزاری آن در حد سال 2015 به روز خواهد شد. این تبلت با همان سایز قبلی عرضه خواهد شد و احتمالا پردازنده آن پردازنده جدید اینتل با نام Skylake خواهد بود و مانند نسخه قبلی، در نسخه های سه هسته ای، 5 و 7 هسته ای عرضه خواهد شد.

این تبلت نیز مانند نسخه قبلی خود به علت امکان تبدیل خود به لپتاپ با استفاده از صفحه کلید مخصوص، بسیار محبوب خواهد شد، چرا که در عمل نیز کارایی یک لپتاپ را خواهد داشت. نازک و سبک بودن و قابلت حمل آسان آن تیز به محبوبیت آن خواهد افزود.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)