برنامه جستجوی گوگل باعث صرفه جویی در زمان شما هنگام خرید خواهد شد

  • منبع: phoenarena
  • تاریخ: دوشنبه 12 مرداد 1394 - 14:52
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
برنامه جستجوی گوگل باعث صرفه جویی در زمان شما هنگام خرید خواهد شد

آیا شما هم مانند خیلی های دیگر از این که فروشگاه محبوب تان میان افراد دیگر نیز محبوبیت پیدا کند متنفر هستید؟ این بدین معنی است که شما زمانی که می خواهید با خیال راحت به فروشگاه محبوبتان رفته و خرید کنید، باید با افرادی که ناگهان جلوی شما ظاهر می شوند و ممکن است بوی بد عرق بدهند رو در رو شوید و یا برای پیدا کردن جای پارک واقعا به مشکل بربخورید. برنامه جستجوی گوگل به تازگی دارای قابلیتی جدید شده که به شما کمک می کند تا از برخورد با شلوغی هنگام خرید جلوگیری کنید.

در این قابلیت جدید، هنگامی که شما به دنبال جستجو برای یافتن یک فروشگاه، مرکز خرید و یا خدماتی خاصی هستید، گوگل در پایین صفحه مربوط به این مکان ها در برنامه نقشه های خود، یک نمودار گرافیکی را نمایش خواهد داد که نشان دهنده این است که این مکان در چه ساعاتی از روز شلوغ تر است، که این امر به شما کمک خواهد کرد تا از مراجعه به این مکان ها در زمان شلوغی شان، پرهیز کنید.

گوگل اعلام نموده که این قابلیت جدید شامل میلیون ها فروشگاه می باشد. تنها مشکل این قابلیت جدید این است که خود بعدا تبدیل به مشکل خواهد شد، چرا که افراد با اطلاع از زمان های خلوتی و مراجعه در آن زمان، آن را تبدیل به زمان شلوغی خواهند نمود!

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)