تلوزیون جدید اپل در ماه سپتامبر وارد بازار خواهد شد

  • منبع: PocketNow
  • تاریخ: یکشنبه 18 مرداد 1394 - 11:47
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
تلوزیون جدید اپل در ماه سپتامبر وارد بازار خواهد شد

هواداران کمپانی اپل مدت های مدید است که در انتظار عرضه تلوزیون جدید این کمپانی هستند. آخرین و تنها دستگاه تلوزیون اپل دو سال پیش وارد بازار شده و شایعات در مورد احتمال عرضه قریب الوقوع نسخه جدید آن، دائم در حال انتشار است. این شایعات شامل چیزهایی که باید از این دستگاه جدید انتظار داشت نیز می شود، مانند احتمال عرضه این دستگاه با یک کنترل از راه دور جدید. با این حال شایعات فقط منتشر می شوند و خبری از دستگاه جدید فعلا نیست، کنفرانس WWDC نیز بدون معرفی رسمی این محصول گذشت اما برخی از شایعات بر این نکته تاکید دارند که تلوزیون جدید اپل در ماه سپتامبر و در کنار آیفون های جدید، رونمایی خواهد شد.

این تلوزیون جدید از لحاظ سخت افزاری ارتقا یافته است، به همراه این دستگاه یک کنترل از راه دور لمسی عرضه خواهد شدف هم چنین این دستگاه دارای چیپست جدید اپل یعنی A8 خواهد بود که عملکرد این دستگاه را به همراه یک ارتقای بزرگ در زمینه حافظه داخلی، افزایش خواهد داد و بهبود خواهد بخشید. این امکانات جدید قابلیت پشتیبانی این تلوزیون جدید از برنامه های مستقل ساخت توسعه دهندگان نرم افزاری مختلف را فراهم خواهد آورد. این تلوزیون جدید دارای طراحی اندکی متفاوت بوده و سبک تر و باریک تر است.

به همراه این تلوزیون جدید هیچ سرویس پخش جدیدی عرضه نخواهد شد بلکه اپل سرویس های پخش جدید خود را چند ماه بعد و پس از اخذ لازخورد از این تلوزیون جدید، عرضه خواهد نمود.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)