قابلیت اضافه نمودن یک ساعت کلاسیک معمولی به ساعت اپل

  • منبع: phoenarena
  • تاریخ: پنجشنبه 22 مرداد 1394 - 03:59
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
قابلیت اضافه نمودن یک ساعت کلاسیک معمولی به ساعت اپل

مدل Edition ساعت هوشمند اپل، ترس و بیم های زیادی را در دل کاربران و مشتریان این ساعت ها ایجاد نموده است. برخی از این ترس ها به نوع و طراحی، مواد مورد استفاده و برخی مخصوصا به قیمت انواع مختلف این مدل باز می گردد. این مدل از آن جا که از نامش پیداست قابل شخصی سازی کردن است و کمپانی های مختلف با استفاده از بدنه اصلی ساعت که ساخت اپل است و اضافه نمودن بند، جواهرات و امکانات جدید دیگر، می توانند آن را سفارشی سازی نموده و طرح مخصوص خود را بفروشند.

یکی از شیک ترین و گراتقیمت ترین بدنه های ساعت اپل، مدلی است که از طلای 18 قیراطی ساخته شده و دو رنگ زرد و رز در دسترس است. قیمت مدل edition ساعت اپل از 10 هزار دلار شروع می شود و در مورد این مدل خاص، به 17000 دلار نیز می رسد. یکی دیگر از مدل های خاص این ساعت، تولید شده توسط کمپانی Skyview می باشد و Skyview Pinnacle نام گرفته است. این کمپانی یک کمپانی ساخت ساعت های مچی کلاسیک سوییسی بوده و مدل ساعت اپل مخصوص آن دارای ک بند فلزی می باشد که در یک سر آن ساعت اپل قرار داشته و در سر دیگر آن یک ساعت مچی کلاسیک شیک قرار دارد. این مدل در دو رنگ مشکی و خاکستری قابل سفارش است و قیمتی حدود 9500 دلار دارد.

این کمپانی سوییسی که مدل دیگر از ساعت اچل را نیز به همین شیوه تولید نموده که منتها جنس کلی آن از طلاست و قیمتی نزدیک به 12 هزار دلار دارد.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)