اتمام گوشی های قرضی پروژه جدید سامسونگ در آمریکا و روی دیگر سکه آن

  • منبع: phoenarena
  • تاریخ: پنجشنبه 5 شهریور 1394 - 19:01
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
اتمام گوشی های قرضی پروژه جدید سامسونگ در آمریکا و روی دیگر سکه آن

چند روز پیش خبری منتشر شد مبنی بر این که سامسونگ با واگذاری دو گوشی Galaxy Note 5و Galaxy S6 Edge Plus در ازای تنها یک دلار و به مدت یک ماه، قصد دارد تا صاحبان آیفون را به خرید این دو گوشی ترغیب کند. این پروژه تنها شامل حال دارندگان آیفون در آمریکا می شود و آن ها تنها می توانند از طریق آیفون خود برای دریافت دو گوشی مذکور، درخواست دهند. پس از درخواست، گوشی مورد نظر همراه با راهنمای استفاده به همراه سیم کارت فعال به درب منزل فرد مورد نظر فرستاده خواهد شد.

البته به تازگی اعلام شده که به علت امکانات جالب این پروژه، در خواست ها برای آن زیاد بوده و گوشی های قرضی تمام شده اند و درخواست کنندگان جدید بایستی منتظر بازگرداندن گوشی های قبلی یا اضافه شدن تعدادی جدید باشند. البته این پروژه روی دیگری نیز دارد، اگر در پایان 30 روز گوشی بدون کمترین خط و خش بازگردانده شود، جریمه ای از فرد دریافت نمی شود اما اگر در موعد بازگرداندن، گوشی دارای ترک در صفحه نمایش باشد، آب خورده باشد و دوربین آن کار نکند، فرد بسته ه خسارت تا 100 دلار جریمه خواهد شد و اگر در این زمان گوشی کار نکند و یا روشن نشود، قیمت گوشی از حساب کارت اعتباری فرد که در هنگام ثبت نام پروژه اطلاعات آن را داده است، کسر خواهد شد.

سامسونگ پس از عرضه گوشی های خانواده آیفون 6 اپل که دارای صفحات نمایش بزرگ بودند، به تکاپو افتاده است تا برتری خود را از لحاظ فروش جهانی نسبت به اپل حفظ کند.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)