سواچ و تصاحب برندهای ساعت هوشمند اپل!

  • منبع: phoenarena
  • تاریخ: پنجشنبه 5 شهریور 1394 - 20:57
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
سواچ و تصاحب برندهای ساعت هوشمند اپل!

استیو جابز معمولا عادت داشت تا محصولاتی را که در دقایق آخر در شوهای اپل معرفی می نمود را با سه کلمه معرفی کند: "یک چیز دیگر". این جمله به تقلید از کاراگاهی که شخصیت اصلی یکی از سریال های تلوزیونی آمریکایی بود عنوان می شود و ترجمه عبارت One More Thing است که به تازگی کمپانی سوییسی سازنده ساعت سواچ، در استفاده از این عبارت نسبت به اپل پیش دستی کرده و حق انحصاری ل« را به نام خود ثبت نموده و حتی آن را به صورت یک برند درآورده است!

یکی دیگر از برخوردهای این دو کمپانی، در مورد نام گذاری ساعت اپل است، که اپل مجبور شد نام Apple Watch را برای ساعت هوشمند خود برگزیند و نه iWatch را، چه که پیشتر سواچ نام iSwatch را برای خود ثبت کرده بود و اعلام کرده بود که به علت شباهت زیاد این دو عبارت، در صورت استفاده اپل از آن، از این کمپانی شکایت خواهد نمود. البته این کمپانی سوییسی رسما تهدیدی برای اپل مخصوصا در بازار ساعت های هوشمند محسوب نمی شود، چرا که سواچ اولین ساعت هوشمند خود را که ساعتی خاص بود مخصوص بازیکنان ورزش والیبال ساحلی وارد بازار نمود .

هم چنین سواج اعلام نموده که ساعت هوشمند جدید خود یا همان Touch Zero two را در بازی های المپیک ریو رونمایی خواهد کرد و البته تا پایان سال نیز چند ساعت هوشمند دیگر که دارای قابلیت پرداخت الکترونیک هستند را روانه بازار خواهد نمود.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)