امکان گذاشتن عکس با سایزهای مختلف در نسخه جدید اینستاگرام

  • منبع: phoenarena
  • تاریخ: یکشنبه 8 شهریور 1394 - 18:45
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
امکان گذاشتن عکس با سایزهای مختلف در نسخه جدید اینستاگرام

مشتریان و کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام که یک شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس است احتمالا از عکس های در قطع مربعی دیگر خسته شده اند. این کاربران اما باید خوشحال باشند، چرا که اعلام شده نسخه جدید این برنامه قابلیت گذاشتن عکس های افقی و عمودی در قطع غیر استاندارد اینستاگرام را نیز فراهم می کند. قطع مربعی تنها گزینه موجود برای گذاشتن عکس در اینستاگرام از زمان معرفی اولیه این برنامه در اکتبر 2010 است.

در زمانی که اینستاگرام برای اولین بار و در فروشگاه اپ استور اپل معرفی شد، زمانی بود که یکی از برترین گوشی های هشومند روز آیفونی بود که دارای صفحه نمایش 3.5 اینچی و شکل نزدیک به مربع بود و قطع مربعی بهترین حالت برای مرور این شبکه اجتماعی به زیبایی و بدون زحمت بود. اما پس از گذشت 5 سال و عرضه تبلت ها و گوشی های هوشمند مختلف با اندازه های صفحه نمایش و نسبت های طول به عرض متفاوت، پلتفرم های مختلف، وضوح بالاتر و قابلیت فیلم برداری و عکس برداری با کیفیت بالاتر، این روند اینستاگرام می توانست تغییر کند، که بالاخره این اتفاق افتاد. مدیران ارشد این شبکه احتماعی معتقدند که تنها 20 درصد عکس های موجود در شبکه های اجتماعی به شکل مربع نیستند، اما این امکان برای علاقه مندان به آن 20 درصد هم در اینتاگرام فراهم شده تا بتوان ویدیو ها و عکس ها را در نمای باز مشاهده نمود.

هم چنین به نسخه جدید قابلیت های اصلاح و ویرایش متفاوت و جدیدی اضافه شده که یکی از آن ها امکان استفاده یک فیلتر عکس هم برای ویدیوها و هم برای عکس ها می باشد.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)