لاین، پوسته مخصوص آندروید با تم های جذاب عرضه نمود

  • منبع: phoenarena
  • تاریخ: شنبه 14 شهریور 1394 - 22:53
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
لاین، پوسته مخصوص آندروید با تم های جذاب عرضه نمود

کمپانی Line Corporation بیشتر به علت عرضه برنامه پیام رسان رایگان و مشهور Line در سرتاسر جهان و ایران شناخته می شود. این برنامه ار زمان عرضه یک رقیب جدی برای برنامه های مشهوری هم چون وایبر و واتس اپ بوده و بر خلاف آن ها، دارای یک شبکه اجتماعی نیز می باشد و از طریق آن می توان با افرادی خارج از لیست دوستان گوشی خود، ارتباط برقرار نمود. این شرکت به تازگی یک برنامه اندرویدی متفاوت را عرضه نموده است که همان نام را دارد و در اصل یک پوسته یا Launcher برای آندروید است. این برنامه به کاربران خود امکان شخصی سازی صفحه اصلی گوشی و قسمت های مختلف رابط کاربری آن را می دهد.

لاین پیش از این نیز یک برنامه با نام Line Deco عرضه نموده بود که نوعی پوسته آندرویدی بود اما با این تفاوت که تنها جند مدل مختلف برای ارایش صفحه اصلی را عرضه می نمود و مانند این گوسته جدید قابلیت شخصی سازی قسمت های مختلف رابط کاربری گوشی با آن وجود نداشت. Line launcher دارای ویجت های مختلف مانند یک ناظر عمر باتری با آیکونی شبیه به خرگوشی سفید و ویجتی با آیکونی شبیه به خرس قهوه ای برای آزاد کردن سریع رم می باشد. هم چنین بیش از 3000 تم رایگان برای انتخاب دارد.

این پوسته کاراکترهای سنتی و اصلی برنامه لاین مانند Brown، Cony و Sally را با تم های مختلفی با موضوع طبیعت، حیوانات و ... ترکیب نموده است.

 

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)