Beddit ابزاری که خواب شما را کنترل می کند

  • منبع: phoenarena
  • تاریخ: شنبه 16 آبان 1394 - 18:34
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Beddit ابزاری که خواب شما را کنترل می کند

ساعت ها و دستبندهای هوشمند مدت زمان زیادی نیست که وارد بازار شده اند و هنوز در سطح جهانی کاربران زیادی ندارند. اغلب خریداران این دستگاه های هوشمند پوشیدنی، از آن ها برای کنترل سلامتی، ورزش کردن و خواب خود استفاده می کنند. Beddit اما ابزاری است که تخت خواب شما را به یک تخت خواب هوشمند تبدیل کرده و از طریق ارسال اطلاعات به گوشی آندرویدی یا آیفون شما، به شما می گوید که چونه خوابیده اید و چگونه باید بخوابید. این ابزار در اصل رشته ای از سنسورها و میکروفون است که می توانر زیر ملافه های تخت شما نصب شود.

این ابزار از طریق ضبط صدای شما هنگام خواب و دنبال کردن حرکات شما تا زمان بیداری، صبح روز بعد کیفیت خواب شما و مدت زمان آن را از طریق برنامه ای که با آن جفت شده برای شما بیان می کند. هم چنین به شما یک امتیاز خواب تعلق می گیرد و برای شما بیان می شود که زمانی که خواب بوده اید چه رخ داده است و برای بالا بردن عمق و کیفیت خوابتان، چه باید بکنید. کسانی که آیفون دارند، می توانند این برنامه را با Health Kit و سایر برنامه های سلامتی iOS هماهنگ و متصل کنند. هم چنین این برنامه با ساعت هوشمند اپل نیز قابلیت هماهنگ سازی دارد.

با گذشت زمان و به مرور، در آینده شاهد دستگاه های هوشمند دیگری که به صورت تخصصی بر یک فعالیت خاص ما نظارت می کنند، خواهیم بود. Beddit هم چنین ابزار خوبی برای درمان خروپف است و 149 دلار قیمت دارد.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)