SafeCam برنامه ای که عکس های خصوصی شما را محافظت می کند

  • منبع: phoenarena
  • تاریخ: دوشنبه 2 آذر 1394 - 03:00
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
SafeCam برنامه ای که عکس های خصوصی شما را محافظت می کند

همه شما با این سناریو مشابه آشنایی دارید: می خواهید عکسی خاص را از گالری گوشی تان به شخصی نشان دهید، اما وی پس از دیدن عکس فضولی اش گل کرده و یا برحسب عادت، پس از آن، سایر عکس های شما را نیز نگاه می کند. به جای حرص خوردن در چنین موقعیت هایی، بهتر است تا خودمان فکری به حال امن و دور از دسترس نگاه داشتن عکس هایمان بکنیم، کاری که برنامه ای هم چون SafeCam برای ما انجام خواهد داد.

اولین کارکرد این برنامه، مخفی نمودن تمامی عکس هایی است که شما آن ها را شخصی و یا محرمانه قلمداد می کنید درون یک گالری ایمن، رمزگذاری شده، مخفی و دارای یک رمزعبور است، که فقط خودتان می توانید به آن دسترسی داشته باشید. این برنامه همچنین دارای یک برنامه دوربین مخصوص خود است که عکس هایی که با آن گرفته می شود مستقیما به آن گالری مخصوص می رود و در آن ذخیره می شود. شما می توانید سایر عکس های خود ا نیز به این گالری منتقل کنید. هم چنین این برنامه دارای خدمات ریکاوری و تهیه فایل پشتیبان نیز می باشد و می توانید از آن هر عکسی که خواستید را ایمیل کرده و یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

رمز عبور این برنامه تنها محدود به اعداد نیست و می توانید از سایر روش های حفاظتی برای بازکردن این گالری در هنگام فراموشی رمز عددی استفاده کنید. این برنامه رایگان و دارای پرداخت درون برنامه ای است.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)