Future Fight یک بازی اکشن دیگر از مارول

  • منبع: droidreview
  • تاریخ: یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 - 19:13
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

تیم برنامه نویسان و طراحان شرکت مارول در چند وقت اخیر بسیار پرمشغله بوده اند، آن ها چندین فیلم مانند Avengers و سری فیلم های مرد آهنی، سریالی چون Daredevil و چندین بازی مانند Future Fight را نوشته، طراحی و ساخته اند. این بازی پیش درآمدی بر فیلم جدید این کمپانی یعنی Avengers: Age of Ultron می باشد.

این بازی اساسا یک بازی نقش اول اکشن یا RPG برای پلتفرم های آندروید و iOS و کاملا رایگان، با پرداخت درون برنامه ای است. اگر شما جز طرفداران سینه چاک فیلم های ابرقهرمانی هستنید، احتمالا از مشاهده کاراکترهای محبوبتان همچون مرد عنکبوتی و کاراکترهای فیلم جدید Guardians of the Galaxy در این بازی خوشحال خواهید شد که می توانید با آن ها تیم تشکیل داده، تبه کاران را شکست دهید و راه خود را به دنیای مارول هموار کنید.

این بازی هد دو حالت جنگ تیمی و تک نفره به صورت مرحله به مرحله را داراست و در طول بازی و با جمع آوری امتیازات، به شما امکان ارتقا قهرمانانتان و امکانات دیگر، داده خواهد شد. گرافیک این بازی پیشرفته بوده و قابلیت رقابت با بازی هایی چون Mortal Combat آندرویدی را داراست. کنترل های این بازی آسان و حرفه ای است و این بازی بدون داشتن گرافیک و حافظه داخلی بالا برای خود بازی و دیتای آن، بر روی گوشی هوشمند شما نصب نخواهد شد.

 

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)