گوشی دارای دو صفحه نمایش YotaPhone 2 ارزانتر می شود

  • منبع: phoenarena
  • تاریخ: جمعه 25 اردیبهشت 1394 - 12:47
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
گوشی دارای دو صفحه نمایش YotaPhone 2 ارزانتر می شود

YotaPhone 2جز گوشی های واقعا خاص بازار امروز گوشی های هوشمند است، و چیزی که آن را متفاوت می کند دارا بودن دو صفحه نمایش در جلو و پشت خود است. برای این تکنولوژی، این گوشی بر روی تکنولوژی خود با نام e-ink تکیه دارد که مصرف باتری را بسیار کم می کند.

رمز این تکنولوژی رابط کاربری این گوشی با نام YETI است که بر اساس نسخه آندروید نصب شده بر روی گوشی کار می کند و در ترکیب با تکنولوژی e-ink، امکان کارکرد صفحه نمایش دوم این گوشی را فراهم می کند. این گوشی در حال حاضر در حال دریافت نسخه 5.0 اندروید است که امکان نمایش محتوای فیسبوک، اینستاگرام و توییتر کاربران را بر روی صفحه نمایش دوم گوشی شان فراهم می کند، که نیاز به استفاده از صفحه نمایش باتری خور اصلی را کمتر می کند.

این گوشی در آمریکا و اروپا با رنگ جدید سفید و کاهش قیمت 100 یورویی مجددا عرضه خواهد شد. این گوشی دارای صفحه نمایش اصلی 5 اینچی AMOLED با وضوح 1080 در 1920 پیکسل، صفحه نمایش دوم 4.7 اینچی e-ink با وضوح 540 در 960 پیکسل سیاه و سفید، چیپست Snapdragon 800، 2 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و آندروید 5.0 می باشد.

 

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)