آندروید M و دارا بودن قابلیت تشخیص اثر انشگت

  • منبع: phoenarena
  • تاریخ: دوشنبه 4 خرداد 1394 - 18:11
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
آندروید M و دارا بودن قابلیت تشخیص اثر انشگت

آندروید نسخه M که همان جدیدترین نسخه آندروید بوده و نام کامل آن هنوز منتشر نشده است، در هفته آینده توسط گوگل معرفی رسمی خواهد شد و احتمالا دارای قابلیت تشخیص اثر انگشت خواهد بود.

کنفرانس مشهور I/O گوگل که سالانه برگزار شده و در آن مهم ترین دستاوردهای این کمپانی معرفی و عرضه می شوند، هفته دیگر برگزار می شود و مشهورترین دستاورد قابل معرفی گوگل در این رویداد، نسخه جدید آندروید یا آندروید M خواهد بود. بنابر اعلام خود گوگل، این نسخه، آندروید را به تمامی محل های کار خواهد برد. برخی از مشخصات احتمالی این نسخه پیشتر لو رفته اما مهمترین مشخصه ای که تا به امروز لو رفته، گنجاندن قابلیت تشخیص اثر انگشت کاربر است که نشان دهنده آن است که پس از این دیگر تولید کنندگان دستگاه های دارای اسکنر و سنسور تشخیص اثر انشگت دیگر نیازی به تولید نرم افزار کاربردی آن و گنجاندنش بر روی دستگاه خود ندارند و به راحتی این سنسورها را بر روی هر دستگاهی که بخواهند قرار می دهند.

Nexus 6 تولید موتورولا قرار بود که دارای قابیلت خوانددن اثر انشگت باشد اما گوگل از گنجاندن این قابلیت ناگهان منصرف شد، اما دستگاه نکسوز بعدی که در نیمه دوم سال وارد بازار می شود احتمالا دارای آندروید M و به تبع آن قابلیت تشخیص اثر انگشت خواهد بود.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)