نینتندو کنسول بازی آندرویدی تولید می کند

  • منبع: phoenarena
  • تاریخ: جمعه 15 خرداد 1394 - 11:30
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نینتندو کنسول بازی آندرویدی تولید می کند

نینتندو، بزگترین کمپانی تولید بازی و کنسول های بازی و تولید کننده بازی های خاطره انگیزی همچون سوپر ماریو یا قارچ خور، کنسول NX در حال ساخت خود را با سیستم عامل آندروید عرضه خواهد کرد.

این شایعه در نشریه ژاپنی Nikkei منتشر شده است که تاکنون موثق ترین اخبار در مورد نینتندو را منتشر کرده است. بر طبق گفته های فردی از داخل کمپانی نینتندو، این کمپانی با این حرکت قصد دارد تا توسعه دهندگان نرم افزاری بیشتری را جذب کند، چرا که کنسول قبلی این شرکت یعنی Wii U بازخورد مناسبی را از سوی توسعه دهندگان نرم افزاری به علت داشتن سیستم عامل خاص خود، کسب نکرد. هنوز مشخص نیست که این کنسول یک کنسول معمولی است یا این که مانند قبلی به دست بسته خواهد شد، اما آندروید در هر دو حالت به خوبی عمل خواهد کرد که نسخه مورد استفاده در NX، احتمالا بدون برنامه های خود گوگل خواهد بود.

نینتندو اولین شرکت تولید کننده کنسول بازی آندرویدی نیست بلکه پیشتر Nvidia نیز کنسول Shield خود را که دارای همین سیستم عامل بود معرفی کرده و موفقیت زیادی را نیز کسب کرده است. ساخت بازی برای آندروید نه تنها آسان است بلکه انطباق نسخه بازی با انواع دستگاه های مختلف کار دشواری برای توسعه دهندگان نمی باشد.

نینتندو به تازگی اعلام کرده بود که قصد دارد 5 بازی آندرویدی را منتشر کند که این خبر خود می تواند مقدمه ای برای تولید کنسول بازی اندرویدی باشد.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)