Moov دستبند هوشمند ورزشی و مربی کامل

  • منبع: phoenarena
  • تاریخ: پنجشنبه 28 خرداد 1394 - 11:18
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Moov دستبند هوشمند ورزشی و مربی کامل

حدود بیش از یک سال قبل، گروهی از مهندسین پروژه ای را برای طراحی و ساخت دستبندی هوشمند که چیزی بیش از یک دنبال کننده وضعیت ورزشی و گام سنج بوده و در عین حال ساده و به شدن هوشمند باشد، کلید زدند. نتیجه کار آن ها Moov نام گرفت که در کمپین آنلاین تامین حمایت مالی خود در کمتر از دو ساعت به موفقیت رسید و در کمتر از چند ماه دستبند هوشمند به دست تامین کنندگان مالی رسید.

این دسبند تنها محدود به یک برنامه دنبال کننده فیتنس و قدم شمار نیست و دارای تعدادی برنامه سلامتی برای تشویق شما به ورزش، نرمش، دویدن، شنا، دوچرخه سواری و بوکس است. این دشتبند هوشمند همانند مربی شما نیز عمل می کند و به شما در زمینه ورزش های بالا آموزش نیز می دهد، در ضمن ضد اب نیز می باشد. این دستبند هم چنین دارای سیستم عامل منبع باز جهت طراحی برنامه توسط توسعه دهندگان دیگر نیز می باشد. این دسبتند دارای سیستم متریک پیشرفته در زمینه کیفیت و کمیت بوده و چند قدمی از سایر دسبندهای ورزشی هوشمند دیگر جلوتر است.

Moov 9 زاویه حرکتی را شناسایی و کنترل می کند و دارای امکان جفت شدن با یک Moov دیگر که به دست دیگری در ورزشی مانند بوکس بسته شده، می باشد. این دستبند 79 دلار قیمت دارد.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)