Nexus 5 جدید ال جی با دوربین سه بعدی

  • منبع: phoenarena
  • تاریخ: شنبه 30 خرداد 1394 - 14:59
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nexus 5 جدید ال جی با دوربین سه بعدی

شایعات حاکی از این است که ال جی قصد دارد تا نسخه جدیدتری از گوشی Nexus 5 گوگل را وارد بازار کند. جدیدترین شایعات خبر از این می دهند که این گوشی دارای دوربین سه بعدی خواهد بود. هم چنین ممکن است نام این گوشی نکسوز نباشد، اما از آن جا که نام کد آن شبیه به نام کد گوشی های قبلی نکسوز است، احتمال نکسوز بودن آن قوت بیشتری دارد.

جزییات سه بعدی بودن دوربین این گوشی هنوز منتظر نشده اما احتمالا به معنای دوبل بودن دوربین هاست، که یکی از آن ها برای گرفتن عکس و دیگری به عنوان تخمین زننده عمق و سه بعدی ساز فعالیت خواهند کرد. هم چنین مانند گوشی Fire Phone آمازون این گوشی ممکن است دارای یک لیزر اینفرارد برای سه بعدی سازی در نور کم نیز باشد. منتها تفاوت گوشی آمازون در این است که دارای 4 لنز دوربین است و نه دو تا. هم چنین این سه بعدی سازی ممکن است مانند پروژه تانگوی خود گوگل باشد، دارای سه لنز، یکی برای تخمین عمق، یکی برای دنبال کردن حرکت و دیگری برای RGB.

ال جی پیشتر دوربین سه بعدی را با گوشی هوشمند Optimus 3D در سال 2011 تجربه کرده است. این نکسوز 5 جدید احتمالا تا اواخر سال جاری میلادی به همراه آندروید M عرضه خواهد شد.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)