دیزنی استفاده از مونوپاد را در پارک هایش ممنوع کرد

  • منبع: phoenarena
  • تاریخ: یکشنبه 14 تیر 1394 - 20:45
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
دیزنی استفاده از مونوپاد را در پارک هایش ممنوع کرد

چه آن ها دوست داشته باشید و چه نداشته باشید، چوب های سلفی یا همان مونوپادها امروزه یکی از لوازم جانبی گوشی های هوشمند هستند که بسیاری از مردم آن ها را به همراه دارند. البته استفاده از مونوپاد ها همواره ایمن نسیت و این یکی از دلایلی است که کمپانی تولید کننده انیمیشن دیزنی، استفاده از آن ها را در پارک های اختصاصی خود ممنوع کرده است.

دیزنی اعلام نموده است که از 30 ژوئن، این کمپانی استفاده از مونوپادها را در قسمت معروف به Disney World خود در ایالت فلوریدا، همانند پارک های آبی، Disney Quest و قسمت دنیای دیزنی خود در کالیفرنیا، ممنوع اعلام خواهد کرد. از ابتدای جولای نیز استفاده از مونوپاد در دیزنی لندهای پاریس و هنگ کنگ نیز ممنوع خواهد شد. دیزنی پیش از این استفاده از مونوپادها را حین استفاده از وسایل نقلیه موتوری و وسایل چرخنده در پارک ها ممنوع اعلام کرده بود، اما پس از این دارندگان اسن وسایل باید آن ها را در ورودی پارک های دیزنی تحویل دهند.

پارک های دیزنی و دیزنی لندها تنها امکانی نیستند که استفاده از مونوپاد در آن ها ممنوع شده است، جشنواره کن، موزه های نیویورک، استادیوم های فوتبال بریتانیا و ... جز سایر امکان و رویدادهای ممنوع کننده این وسایل هستند.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)