بازگشت سامسونگ به صدر جدول پرفروش ترین برند گوشی هوشمند در آمریکا

  • منبع: gsmarena
  • تاریخ: دوشنبه 15 تیر 1394 - 00:40
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
بازگشت سامسونگ به صدر جدول پرفروش ترین برند گوشی هوشمند در آمریکا

سایت Kantar که چند وقت یک بار آمار فروش بر اساس برندها، گوشی های هوشمند و پلتفرم ها را در کشورهای مختلف عرضه می کند، آخرین گزارش خود را به تازگی منتشر نموده است. بر اساس این گزارش، کمپانی سامسونگ با عرضه گوشی هوشمند Galaxy S6، مجددا جای اپل را در رتبه نخست پرفروش ترین برند گوشی هوشمند در دنیا، گرفته است. Galaxy S5 و S6 هم اکنون دومین و سومین گوشی هوشمند پرفروش آمریکا پس از آیفون هستند.

هم چنین در آمار بخش فروش بر اساس سیستم عامل، iOS یک کاهش 2.4 درصدی را در دوره منتهی به ماه می در مقایسه با دوره مشابه سال قبل داشته است. پلتفرم های ویندوز و آندورید، این میزان از سهم iOS را مال خود نموده اند. کشور ژاپن هم چنان بیشترین میزان فروش دستگاه های iOS را داراست و سهم بازار میان دستگاه های آندرویدی و iOS در این کشور به مساوات و به دو نیمه تقسیم شده است. در مقابل اسپانیا کمترین کاربران پلتفرم iOS با سهم بازار 8 درصدی را در اختیار دارد. iOS یک رشد سهم بازار را در 5 کشور برتر اروپایی تجربه می کند در حالی که سهم بازار آندروید در این کشورها رو به کاهش است، هم چنین پلتفرم ویندوز در این کشورها روز به روز محبوب تر می شود.

چین داستانی کاملا متفاوت دارد و 3 کمپانی برتر تولید کننده گوشی های هوشمند در این کشور یعنی اپل، هواوی و شائومی تنها نیم درصد سهم بازار را از آن خود نموده اند.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)