تولید یک گوشی هوشمند جدید با محوریت پخش موسیقی توسط مارشال

  • منبع: gsmarena
  • تاریخ: یکشنبه 28 تیر 1394 - 22:30
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
تولید یک گوشی هوشمند جدید با محوریت پخش موسیقی توسط مارشال

از بین شما احتمالا کسی نیست که کمپانی مارشال، آمپلی فایر ها و دستگاه های ضبط و پخش آن را نشناسد و یا تابحال هزینه گزافی را برای هدست و یا هدفون های با کیفیت و فدرتمند آن نپرداخته باشد. اما این کمپانی به تازگی یک بازگشت دوباره به صنعت ساخت گوشی های هوشمند داشته است و یک گوشی هوشمند قدرتمند با محوریت پخش و گوشی کردن به موسیقی و برای عاشقان آن ساخته و عرضه نموده است.

این گوشی هوشمند London نامیده شده و دارای یک طراحی منحصر بفرد برای جذب و راحتی موزیک بازها می باشد. این گوشی دارای یک هاب اضافه پخش صدای ساخته شده توسط کمپانی Wolfson می باشد که کیفیت پخش صدا و موسیقی گوشی را بالاتر برده است. هم چنین دکمه های تنظیم صدا در این گوشی با یک غلطک طلایی رنگ تعویض شده است تا راحتی تنظیم صدا هنگام پخش موسیقی را بالا ببرد. این گوشی دارای دو پورت جداگانه برای هندزفری در قسمت بالای خود می باشد که هرکدام دارای غلطک تنظیم صدای مجزای خود می باشد و امکان گوشی کردن به موسیقی به صورت اشتراکی با فردی دیگر و بدون دغدغه را فراهم می سازد. این گوشی دارای یک دکمه با علامت اختصاصی M مارشال در بین این دو پورت برای دسترسی سریع به موسیقی های کاربر صرفنظر از پشخ کننده مورد استفاده و دو اسپیکر قدرتمند در جلوی خود می باشد، که این گوشی را تبدیل به قوی ترین گوشی هوشمند پخش کننده موسیقی خواهد نمود.

مابقی مشخصات گوشی عبارتند از: صفحه نمایش 4.7 اینچی با وضوح 720p، چیپست Snapdragon 410، رم 2 گیگابایت، حافظه داخلی 16 گیگابایت قابل ارتقا، دوربین اصلی 8 و جلوی 2 مگاپیکسل، باتری 2500 میلی آمپر ساعت و آندروید 5.0.2. این گوشی با قیمت 585 دلار عرضه خواهد شد.

 

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)