گوشی هوشمندی با دو صفحه نمایش رنگی و سیاه و سفید

  • منبع: phoenarena
  • تاریخ: پنجشنبه 1 مرداد 1394 - 00:57
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
گوشی هوشمندی با دو صفحه نمایش رنگی و سیاه و سفید

در دنیا جایی وجود دارد به نام آسیا، که در آن جا یک کلونی برای هر چیزی که هم اکنون در دنیا وجود دارد، موجود می باشد و زمانی که حادثه ای ناگوار برای دنیا رخ دهد، می توان مجددا از این محل و با استفاده از آن، دنیا را عینا مانند آن چه که بوده از نو ساخت. البته این یک شوخی است اما واقعیت این است که در کشور چین تولید کنندگانی وجود دارند که تکنولوژی های غربی را عینا کپی نموده و گاهی نسخه بهتر و ارزانتر آن را می سازند.

در حال حاضر دو کمپانی چینی در حال ساخت دو گوشی هوشمند هستند که این دو گوشی بر سر عنوان مقلد گوشی هوشمند YotaPhone که ساخت روسیه می باشد، با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. YotaPhone گوشی هشومندی است با دو صفحه نمایشف یکی در جلو و تمام رنگی و دیگری در پشت و سیاه و سفید، که مخصوص مطالعه و وبگردی در مدت زمان طولانی بدون نگرانی از مصرف بالای باتری، می باشد. دو کمپانی رقیب چینی Siswoo و UMi نام دارند که ممکن است نام آن ها برای کسانی که به شندین نام های چون اپل، سامسونگ، ال جی، موتورولا، اچ تی سی و هواوی اخت گرفته اند، اندکی غریبه باشد اما در حقیقت این دو کمپانی سال هاست که در خود بازار کشور چین، فعال هستند.

Siswoo به زودی از رقیب خود جلو خواهد زد و اولین گوشی هوشمند دارای دو صفحه نمایش خود را با نام Siswoo R9 Darkmoon که عنوانی دهن پر کن می باشد، زودتر به بازار خواهد فرستاد. این گوشی هیچ تقلید آشکاری در طراحی از YotaPhone نداشته اما ایده داشتن دو صفحه نمایش را از آن قرض گرفته است. این گوشی با قیمت پایین تر خود، رقیبی جدی برای خود YotaPhone خواهد بود.

 

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)