RAM Manger برنامه ای برای مدیریت حافظه گوشی های هوشمند آندرویدی

  • منبع: phoenarena
  • تاریخ: پنجشنبه 1 مرداد 1394 - 03:55
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
RAM Manger برنامه ای برای مدیریت حافظه گوشی های هوشمند آندرویدی

مدیریت رم در سیستم آندروید کمی سخت بوده و جز کلاسیک ترین نکات منفی و منبع شکایت کاربران آندروید می باشد. گرچه امروزه گوشی های هوشمند مدرن تری با رم های 2، 3 و 4 گیگابایت وارد بازار شده اند، اما برخی توان خرید آن ها را نداشته و محبورند به گوشی های هوشمندی با رم یک گیگابایت و یا پایین تر رضایت دهند. در این مواقع برنامه های مستقل مدیریت رم مانند RAM Manager بسیار مفید و کارامد خواهند بود. این گونه برنامه های عملکرد و سرعت گوشی را بهوبود بخشیده و مشکلات ناشی از اتمام حافظه، جابجایی سریع بین برنامه ها و کندی عملیات را حل خواهند نمود.

برای راحتی در استفاده، این برنامه دارای پروفایل هایی از پیش ساخته شده مخصوص هر عملیات کاربری سنگین می باشد. نام این پروفایل ها خود عملکردشان را توضیح می دهند، مانند Balance یا تعادل، حافظه داخلی آزاد بیشتر، عملیات چندکاربری بیشتر، بازی کردن سخت، عملیات چندکاربری سخت و حالت پیش فرض. هر کدام از این پروفایل ها الزامات مدیریت رم دستگاه را با توجه به وضعیتی که برای آن تنظیم شده اند تغییر می دهند، مانند حرکت سریع میان برنامه ها، اجازه دادن به برنامه ها برای استفاده بیشترین میزان از رم و یا خالی نگه داشتن حافظه و ...

به غیر از این پروفایل ها، خود کاربران نیز می توانند به دلخواه تنظیمات برنامه را تغییر دهند، کارکرد رم را بهینه کنند، و یا از اطلاعات مربوط به حافظه گوشی را به صورت گراف دریافت دارند.

این برنامه دارای دو نسخه رایگان و 5 دلاری عاری از تبلیغات است.

 

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)