برنامه بک آپ تیتانیوم، برنامه ای برای بک آپ گرفتن از برنامه ها و اطلاعات برنامه ها در اندروید

  • منبع: phoenarena
  • تاریخ: پنجشنبه 22 مرداد 1394 - 02:47
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
برنامه بک آپ تیتانیوم، برنامه ای برای بک آپ گرفتن از برنامه ها و اطلاعات برنامه ها در اندروید

اگر از کاربران حرفه ای دستگاه های آندرویدی بپرسید که بهترین راه برای بک آپ گرفتن از برنامه های نصب شده توسط کاربر و اطلاعات مربوط به آن ها چیست، بدون شک اکثر آن ها نام تیتانیوم را به زبان می آورند. این برنامه یک آپ البته برای خیلی از مقاصد دیگر و برای بک آپ گرفتن کلی نیز می تواند انتخاب خوبی باشد، گرچه عمده مفید بودن آن در بک آپ گرفتن از برنامه هایی که خود نصب کرده اید و اطلاعاتی که آن ها از شما از طریق گوشی تان جمع کرده اند و همین طور اطلاعات سیستمی، می باشد. برای استفاده از این برنامه، نیاز به روت کردن گوشی آندرویدی خود دارید.

این برنامه دارای مشخصات مفید زیادی است اما نقطه قوت ان در بک آپ گرفتن تک به تک و انتخابی توسط کاربر از برنامه ها می باشد. این برنامه هم چنین برای افرادی که از رام های متفاوت آندروید استفاده می کنند بسیار مفید می باشدريال زیرا در وقت و هزینه آن ها صرفه جویی نموده و دیگر نیازی به نصب و دانلود مجدد برنامه ها در رام جدید آندروید خود ندارند.

برای استفاده از این برنامه کافی است آن را از فروشگاه گوگل پلی دانلود کرده، پس از نصب وارد آن شده و به تب backup/restore بروید و از آن جا به Menu رفته، نوع بک آپ گیری را مشخص نمایید و سپس با بازگشت به تب مذکور و انتخاب تک تک برنامه ها، از آنها بک آپ بگیرید.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)