ایسوس گوشی Zenfone 2 Max را با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی وارد بازار نمود

  • منبع: gsmarena
  • تاریخ: جمعه 23 مرداد 1394 - 02:00
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

در میانه یک هفته ساکن و کم رخداد از نظر عرضه محصولات جدید هوشمند، ایسوس دست به ساختار شکنی زد و چند مدل جدید از سری جدید Zenfone 2 خود را وارد بازار نمود. این گوشی های هشومند جدید این سری را بیش از پیش تقویت و مشهور خواهند کرد چرا که در این سه گوشی بر روی زیبایی، ارتقای عمر باتری و ارتقای کارکرد دوربین تمرکز شده است.

گوشی Zenfone 2 Max یک گوشی میانه حال نسبت به سایر مدل های قدیمی تر این سری می باشد اما دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و طراحی کمی متفاوت می باشد، چرا که به علت ظرفیت بالای باتری، ضخامت گوشی نیز بالا رفته است. باتری این گوشی قابلیت شارژ دستگاه های دیگر را در صورت اتصال به گوشی های دیگر، دارا می باشد.

این گوشی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح 720p، شیشه محافظ Gorilla Glass 4، چیپست Snapdragon 410، پردازنده 4 هسته ای 1.2 گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم، حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل ارتقا ، دوربین اصلی 13 مگاپیکسل با فلاش دوبل LED، دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی با زاویه باز 85 درجه برای گرفتن سلفی های بهتر، آندروید 5.0 آب نبات چوبی و قابلیت اتصال به شبکه های اینترنت بی سیم 4G می باشد.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)