اسکنر اثر انگشت گوشی Doogee F5 شما را به جاهای مختلفی می برد

  • منبع: phoenarena
  • تاریخ: سه شنبه 27 مرداد 1394 - 03:53
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
اسکنر اثر انگشت گوشی Doogee F5 شما را به جاهای مختلفی می برد

کمپانی Doogee یک کمپانی چینی نوپا و جویای نام است که در چند ماهه اخیر نامش بسیار بر سر زبان های افتاده است. این کمپانی در طی این چند ماهه دست به معرفی گوشی های هوشمند دارای مشخصات منحصر بفرد و جالبی زده است. یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی گوشی هوشمند F5 است که اسکنر اثر انگشت آن در نوع خود منحصر بفرد است و تنها یک اسکنر اثر انگشت نیست.

این اسکنر متناسب با میزان نگه داشتن انگشت روی خود واکنش نشان می دهد، اگر شما تنها آن را لمس کنید، در کمترین زمان ممکن اثر انگشت شما با نمونه ذخیره شده از قبل مطابقت داده شده و صفحه نمایش باز می شود، اگر حدود 30 ثانیه انگشتتان را رود آن نگه دارید به صفحه اصلی می روید و اگر برای ک دقیقه و نیم انگشتتان روی آن باشد، به صفحه آخرین برنامه های مورد استفاده می روید. این اسکنر در زیر دوربین اصلی این گوشی که دارای فلاش دوبل می باشد قرار دارد.

این گوشی هم چنین دارای 5.5 اینچی با وضوح 1080 در 1920 پیکسل محافظت شده با Gorilla Glass 3، چیپست مدیاتک، پردازنده 8 هسته ای، 3 گیگابایت رم، دوربین اصلی 13 و جلوی 5 مگاپیکسل، باتری 3000 میلی آمپر ساعت و قابلیت اتصال به شبکه های 4G می باشد. این گوشی 150 دلار قیمت دارد.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)