هواوی گوشی هوشمند Honor 7i را رسما معرفی نمود

  • منبع: gsmarena
  • تاریخ: شنبه 31 مرداد 1394 - 19:48
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
هواوی گوشی هوشمند Honor 7i را رسما معرفی نمود

کمپانی هواوی گوشی هوشمند جدید Honor 7i خود را به تازگی در کشور چین به صورت رسمی معرفی نموده است. مهمترین مشخصه این گوشی که در شایعات منتشر شده پیش از این نیز بر آن تاکید می شد، قطعه دوربین گوشی است که مجزا بوده و قابلیت چرخش به بالا برای تبدیل شدن به دوربین جلو را داراست. استفاده از دوربین اصلی برای انداختن عکس های سلفی علاوه بر این که کیفیت بالاتری برای این عکس ها فراهم می کند، این امکان را نیز فراهم می کند که به راحتی بتوان از زوایای مختلف عکس سلفی انداخت، چرا که در این گوشی دیگر نیازی به چرخش کل گوشی برای گرفتن عکس از زاویه متفاوت نیست.

هواوی تضمین نموده است که این قطعه دوربین به علت قابلیت چرخشی خود هرز نشده و تا دو سال سالم ماندن آن را تضمین نموده است، در صورتی که این قطعه در طول روز بیش از 132 بار باز نشود. این گوشی دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی با فلاش LED و ساخت سونی می باشد و هم چنین دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح 1080p، چیپست Snapdragon 616 و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی می باشد. این گوشی در دو مدل یکی دارای رم 3 گیگابایت و حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقا و دیگری با رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی قابل ارتقای 16 گیگابایتی می باشد.

هم چنین این اولین گوشی هوشمندی است که سنسور اثر انگشت آن در کنارش قرار دارد و با آن می توان عکس نیز انداخت. بنابر ادعای هواوی این سنسور کوچکترین سنسور اثر انگشت موجود بر روی گوشی های هوشمند در دنیا می باشد.

 

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)