گوشی هوشمند Qiku Q Terra غولی دیگر از آسیا

  • منبع: phoenarena
  • تاریخ: یکشنبه 8 شهریور 1394 - 15:45
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
گوشی هوشمند Qiku Q Terra غولی دیگر از آسیا

روند تولید گوشی های هوشمند در چین متحول شده است و گوشی های هوشمند با کیفیت پایین و ارزانقیمت کمتر ساخته و عرضه می شوند. سازندگان چینی نیز در فکر تسخیر بازارهای جهانی بوده و در همین راستا گوشی هایی با امکانات قدرتمند و طراحی های منحصر بفرد عرضه می کنند، که در زمنیه قیمت از رقبای خارجی خود اندکی پیش هستند. یکی از این کمپانی های ناشناخته چینی، کمپانی Qiku است که از حاصل همکاری مشترک دو کمپانی Qihoo 360 که در زمنیه حفاظت اینترنت فعالیت می کند و شرکت Coolpad، یک تولید کننده گوشی های هشومند است. این کمپانی به تازگی سه گوشی هوشمند را همزمان ارایه نموده است که یکی متوسطف یکی معمولی و دیگری پرچمدار و برتر است، که ما در اینجا مشخصات گوشی برتر را بیان می کنیم.

این گوشی Q Terra نام دارد و دارای صفحه نمایش 6 اینچی QHD با تراکم 490 پیکسل در اینچ که 83 درصد کل بدنه در جلو را پوشانده است، بدنه تمام فلز، ضخامت 8.6 میلی متر، لبه های گرد، چیپست Snapdragon 810، 4 گیگابایت رم، دوربین اصلی دوبل 13 مگاپیکسلی با قابلیت بالای جذب نور خورشید هنگام عکاسی و فیلم برداری و عکاسی در شرایط کم نور و با افکت های مختلف و به صورت سه بعدی با لنز f/1.8 ، دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی، باتری قدرتمند 3600 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع و حسگر اثر انگشت می باشد. این گوشی دارای تکنولوژی حفاظتی منحصر بفرد خود بوده و حدود 562 دلار قیمت می باشد.

هم چنین سازنده قول داده که مشکلات گرم شدن بیش از حد و زودهنگام چیپست Snapdragon 810 را در این گوشی کاملا برطرف نموده است.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)