فراهم شدن پشتیبانی آیفون ها و آیپد ها از ساعت های هوشمند آندرویدی

  • منبع: gsmarena
  • تاریخ: چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 18:55
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
فراهم شدن پشتیبانی آیفون ها و آیپد ها از ساعت های هوشمند آندرویدی

پس از مدت ها انتشار شایعه در مورد برنامه iOS مخصوص پشتیبانی ساعت های هوشمند آندرویدی برای محصولات اپل، بالاخره این برنامه در حال عرضه رسمی است. خود کمپانی گوگل عرضه قریب الوقوع این برنامه را تایید نموده است و اعلام نموده که این برنامه با گوشی های ایفون 5 به بالا و یا دارای سیستم عامل iOS 8.2 به بالا سازگاری خواهد داشت. در حال حاضر این برنامه و پشتیبانی دارای یک محدودیت منحصر بفرد است.

این محدودیت عبارتست از این که تنها ساعت هوشمند LG Urbane توسط این برنامه در حال حاضر پشتیبانی می شود، اما گوگل قول داده است که این پشتیبانی در اینده نزدیک شامل حال تمامی ساعت های هشومند آندرویدی که خود دارای پشتیبانی iOS می باشند، شود. این برنامه iOS کارکرد کامل نسخه آندرویدی خود را ندارد اما دارای بیشتر امکانات ضروری مانند امکان کنترل هشدارهای ساعت هوشمند، خواندن پیامک ها، تنظیم اهداف ورزشی، گرفتن گزارش های روزانه و هفتگی از نحوه پیشرفت به سمت اهداف مذکور و همچنین دریافت نکات کلیدی متنوع در مورد ترافیک، پروازها و ... می باشد.

هم چنین ساعتی که با این برنامه جفت می شود نیز دارای امکانات معمول خود مانند سنجش فعالیت های ورزشی و وضعیت سلامتی و امکان پرسیدن سوال از آن با استفاده از قابلیت OK Google می باشد.

 

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)