iPhone 6s Plus با دوربین 12 مگاپیکسلی، رسما معرفی شد

  • منبع: gsmarena
  • تاریخ: شنبه 21 شهریور 1394 - 11:30
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
iPhone 6s Plus با دوربین 12 مگاپیکسلی، رسما معرفی شد

اپل طی رویدادی که شب گذشته برگزار نمود، دو گوشی هوشمند، دو تبلت و تعدادی لوازم جانبی جدید را رو نمایی نمود. دو گوشی هوشمندی که در این رویداد معرفی شدند یکی iPhone 6s و دیگری نسخه بزرگتر آن یعنی iPhone 6s Plus است. در ساخت بدنه iPhone 6s Plus، از فلز آلومینیوم آلیاژ 7000 استفاده شده که به مراتب بدنه این گوشی را محکم تر از مدل سال پیش خود نموده است. این گوشی هوشمند از نظر سخت افزاری ارتقا یافته اما طراحی آن مشابه همان iPhone 6 Plus است.

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی سه بعدی با وضوح 1080p و تراکم 400 پیکسل در اینچ، قابلیت تشخیص علامت های کشیده شده توسط انگشتان دست و واکنش به آن ها، چیپست جدید A9 ساخت اپل، رم یک گیگابایتی، پردازنده دوم و جانبی M9 برای عملکرد سریع تر و بهتری Siri، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با فلاش دوبل LED و قابلیت ضبط ویدیو تا کیفیت 2160p، دوربین جلوی 5 مگاپیکسل با قابلیت تشخیص چهره و ضبط ویدیو تا کیفیت 1080p، قابلیت اتصال به شبکه های اینترنتی بی سیم 4G،قابلیت پرداخت الکترونیک و نسل جدید حسگر اثر انگشت با سرعت بالاتر نسبت به قبل، می باشد.

صفحه نمایش این گوشی مجهز به تکنولوژی Force Touch بوده و برای مثال اگر در یک برنامه سیستمی خاص مانند ایمیل ها بر روی صفحه ضربه بزنید، عکس العمل آن با زمانی که انگشت خود را فشار بدهید، متفاوت بوده و دستور متفاوتی را اجرا می کند. چیپست جدید به کار رته در این گوشی نیز دارای عملکرد 80 درصد و گرافیک 90 درصد بهتر نسبت به چیپست نسل قبلی یعنی A8 است. هم چنین این گوشی دارای قابلیت ساخت اسلاید شو با عکس های موجود در گالری مانند ZOE اچ تی سی می باشد.

نسخه 16 گیگابایتی این گوشی 299 دلار، نسخه 64 گیگابایتی 399 دلار و نسخه 128 گیگابایتی 499 دلار قیمت دارد. این گوشی علاوه بر رنگ های طلایی، خاکستری و خاکتری فضایی، یک رنگ طلایی رزی نیز دارد.

 

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)