iPad Pro تبلتی با صفحه نمایش 13 اینچی

  • منبع: gsmarena
  • تاریخ: شنبه 21 شهریور 1394 - 13:45
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
iPad Pro تبلتی با صفحه نمایش 13 اینچی

اپل طی رویدادی که شب گذشته برگزار نمود، دو گوشی هوشمند، دو تبلت و تعدادی لوازم جانبی جدید را رو نمایی نمود. در این رویداد ابتدا دو تبلت جدید اپل یعنی iPad Pro و آیپد مینی 4 رونمایی شدند، که آیپد پرو احتمالا هیجان انگیزترین و داغ ترین دستگاه جدید معرفی شده توسط اپل خواهد بود، چرا که دارای یک صفحه نمایش بزرگ نسبت به نرم معمول تبلت های موجود در بازار می باشد.

این تبلت دارای صفحه نمایش 12.9 اینچی رتینا با وضوح 2732 در 2048 و تراکم 264 پیکسل در اینچ، چیپست جدید A9x ساخت اپل، 4 اسپیکر با قابلیت ایجاد توزان به نسبت حالت در دست گرفتن گوشی، باتری با عمر 10 ساعت در صورت استفاده مداوم، ضخامت 6.9 میلی متر، 712 گرم وزن، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی ، قابلیت اتصال به شبکه های اینترنتی بی سیم 4G و نسل جدید حسگر اثر انگشت با سرعت بالاتر نسبت به قبل، می باشد.

این تبلت دارای یک قلم مخصوص می باشد که ابتکار تازه اپل بوده و قابل شارژ است. با این تبلت می توان در برنامه های مختلف سیستمی و غیر سیستمی آیپد، طراحی انجام داد، نمودار کشید و هم چنین با برنامه های آفیس نیز هماهنگی کامل در استفاده را دارد. هم چنین به همراه این تبلت یک صفحه کلید هوشمند نیز عرضه شده که به صورت مغناظیسی به آن می چسبد. چیپست جدید به کار رفته در این تبلت نیز دارای عملکرد گرافیک درصد بهتر نسبت به چیپست نسل قبلی یعنی A8x که در آیپد ایر 2 به کار رفته است. بنا به گفته اپل این تبلت از 90 درصد کامپیوترهای قابل حمل موجود در بازار سریع تر است.

نسخه 32 گیگابایتی این تبلت 799 دلار، نسخه 128 گیگابایتی وای فای 949 دلار و نسخه 128 گیگابایتی وای فای-سلولار، 1079 دلار قیمت دارد. این تبلت دارای رنگ های طلایی و خاکستری می باشد.

قلم این تبلت 169 و صفحه کلید هوشمند آن 99 دلار قیمت دارند.

 

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)