ساعت های Moment، ساعت هایی با ظاهر کلاسیک و کارکرد ساعت های هوشمند

  • منبع: phoenarena
  • تاریخ: یکشنبه 22 شهریور 1394 - 20:40
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ساعت های Moment، ساعت هایی با ظاهر کلاسیک و کارکرد ساعت های هوشمند

Runtastic یک کمپانی استرالیایی است که بیشتر به علت برنامه معروف سلامتی و فیتنس خود که برای پلتفرم های آندروید و iOS عرضه کرده، مشهور شده است. این کمپانی به تازگی یک سری ساعت هوشمند عرضه کرده که آنالوگ و دارای ظاهر کلاسیک بوده اما کارکرد دستبندهای ورزشی هوشمند را دارا هستند. این کمپانی نام ساعت های خود را Moment گذاشته است.

این ساعت های هوشمند مانند اکثر ساعت های هوشمند دیگر دارای صفحه نمایش لمسی نیستند و مانند ساعت های کلاسیک دارای عقربه بوده و زمان را در ظاهر نشان می دهند. این ساعت ها دارای سنسور شربان قلب نیستند اما می توانند قدم های شما را بشمارند، میزان کالری سوزانده شده توسط شما و زمان فعایلتتان را اندازه گرفته و بر نحوه خواب شما نظارت کنند. اطلاعات ضبط شده توسط این ساعت به برنامه مخصوص آن در گوشی هوشمندی که با آن جفت شده می روند و به صورت نمودار و داده های پردازش شده در می آیند. یک چراغ LED کوچک نیز بر روی ساعت وجود دارد که میزان نزدیک بودن شما به اهداف ورزشی و سلامتی تان را نشان می دهد. این ساعت ها تا عمق 100 متری ضد آب بوده و با آن می توان به شنا نیز رفت، اما در حال حاضر فعالیت بدنی شما در حین شنا را مورد نظارت قرار نمی دهند.

عمر باتری این ساعت به علت آنالوگ بودن آن بسیار بالا بوده و نزدیک به 6 ماه است. ارزانترین مدل های این سری دو ساعت Moment basic و Moment Fun هستند که دارای بند سیلیکونی و بدنه آلومینیومی هستند، در حالی که دو مدل دیگر یعنی Moment Classic و Moment Elite دارای بند چرمی بوده و 180 دلار قیمت دارند.

 

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)