برنامه جدید Mirrative : اشتراک گذاری همه چیز گوشی های هوشمند

  • منبع: phoenarena
  • تاریخ: پنجشنبه 26 شهریور 1394 - 21:01
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
برنامه جدید Mirrative : اشتراک گذاری همه چیز گوشی های هوشمند

با استفاده از برنامه جدید Mirrative می توانید هر چیزی از گوشی هوشمند خود را به اشتراک بگذارید. این برنامه مخصوص گوشی های هوشمند آندرویدی است و با استفاده از آن نه تنها قادر به اشتراک گذاری فیلم و عکس هستید، بلکه می توانید از تمامی فعالیت های خود بر روی گوشی هوشمندتان ویدیو تهیه کرده و با دیگران آن ها را به اشتراک بگذارید. این برنامه می تواند رقیبی جدی برای شبکه ها و برنامه هایی چون یوتیوب، پریسکوپ، میرکت و ... باشد.

شما می توانید علاوه بر اشتراک گذاری فیلم فعالیتتان بر روی گوشی هوشمند خود، یک ویدیو و یا پخش زنده از خود و محیط اطرافتان که به وسیله دوربین های گوشی هوشمندتان ضبط می شود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و یا ترکیبی از این دو را بسازید. برای استفاده از این برنامه گوشی هوشمند شما باید دارای اندروید 5.0 به بالا بوده و دوستانتان برای مشاهده ویدیوهای شما باید دارای گوشی هشومند مجهز به آندروید 4.4 و بالاتر باشند.

شما در این برنامه تنها با چند ظربه می توانید به امکانات ذکر شده در بالا دست یابید و یا ویدیوهای گرفته شده از خودتان را به عنوان کامنت در زیر پست های دوستانتان قرار داده و هم چنین ویدیوهای آن ها را در کامنتهای خود مشاهده کنید.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)