نخستین عکس های رسمی و مشخصات کامل Nexus 6P هواوی لو رفت

  • منبع: gsmarena
  • تاریخ: شنبه 4 مهر 1394 - 22:30
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نخستین عکس های رسمی و مشخصات کامل Nexus 6P هواوی لو رفت

کمتر از یک هفته تا عرضه رسمی 2 گوشی هوشمند نکسوز محصول مشترک گوگل و دو کمپانی ال جی و هواوی در 29 سپتامبر مانده است. مدل ساخت ال جی Nexus 5X و مدل ساخت هواوی Nexus 6P نام دارد و در مورد این دو گوشی هوشمند تاکنون شایعات زیادی منتشر شده است و حتی عکس جعبه های آن ها نیز لو رفته است. به تازگی اما عکس های رسمی این دو گوشی که نشان دهنده تمامی ابعاد آن ها بوده و تایید کننده تنوع رنگ آن ها می باشد، لو رفته است.

آن چه که از عکس های لو رفته از Nexus 6P بر می آید، این گوشی هوشمند دارای 4 رنگ مختلف بر خلاف مدل ساخت ال جی می باشد که عبارتند از: سفید، مشکی، طلایی و خاکستری . این گوشی هم چنین بر خلاف مدل 5X دارای بدنه تمام فلز می باشد. در تمامی مدل ها، قسمت جلویی این گوشی به رنگ مشکی و یکسان بوده و هم چنین دارای یک نوار مشکی یکسان در قسمت بالایی پشت خود می باشند که محل قرارگیری دوربین اصلی و فلاش آن می باشد که ابتکار طراحی هواوی برای محافظت از این دو قطعه است. این مدل نیز مانند مدل ساخت ال جی دارای همان لوگوی آشنای نکسوز و اسکنر اثر انگشت یکسان در پشت خود می باشد. این گوشی هم چنین دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی QHD، چیپست Snapdragon 810، پورت USB type C، دوربین اصلی 12.3 مگاپیکسل با فوکوس خودکار لیزری و فلاش دوبل، دوربین جلوی 5 مگاپیکسل، 3 گیگابایت رم و آندروید 6.0 مارشملو می باشد.

مدل طلایی این گوشی تنها در برخی از کشورها عرضه خواهد شد و هم چنین سه مدل مختلف دارای حافظه های داخلی 32، 64 و 128 گیگابایتی از هر رنگ موجود می باشد.عکس هایی که مشاهده می کنید، دارای لوگوی سایت لو دهنده آن ها هستند.

 

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)