تبلت قدرتمند جدید Dell، رقیب Surface مایکروسافت

  • منبع: phoenarena
  • تاریخ: یکشنبه 12 مهر 1394 - 21:16
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
تبلت قدرتمند جدید Dell، رقیب Surface مایکروسافت

کمپانی Dell بیشتر به ساختن قطعات کامپیوتر و لپتاپ های قدرتمند مشهور است و نه تولید دستگاه های هوشمندی مانند گوشی هوشمند و تبلت. اما این کمپانی نیز وارد بازار تولید این دستگاه ها شده است و پس از عرضه چند تبلت و گوشی هوشمند نه چندان موفق، دست به تولید یک تبلت بسیار قدرتمند با پلتفرم ویندوز 10 زده است، که به احتمال قوی رقیبی جدی برای surface 4 مایکروسافت خواهد بود.

این تبلت که دارای صفحه نمایش 12 اینچی می باشد، XPS 12 نام دارد که دارای وضوح تصویر 4K که زیاد در میان تبلت ها مرسوم نیست می باشد، که از طرف دیگر یک نسخه دارای وضوح تصویر پایین تر 1080p از این تبلت با قیمت پایین تر را نیز عرضه خواهد کرد. این تبلت مجهز به قلم Active pen ساخت خود دل بوده و دارای پردازنده اینتل Skylake، قابلیت اتصال به شبکه های اینترنت بی سیم 4G، هارد SATAی قابل ارتقا به وسیله کارت حافظه، دوربین اصلی 8 و جلوی 5 مگاپیکسل و سه پورت USB Type C می باشد. این تبلت هم چنین دارای بدنه تمام فلز بوده و 750 گرم وزن خواهد داشت.

به همراه این تبلت دو نوع صفحه کلید عرضه خواهد شد که آن را تبدیل به یک دورگه لپتاپ/تبلت خواهد نمود. یکی از این صفحه کلیدها معمولی تر بوده و نظر اکثریت را جذب خواهد کرد و دیگری خود دارای پورت USB و کلیدهای بیشتر و تاچ پد شیشه ای می باشد. این لپتاپ تبلت، به همراه Surface 4 مایکروسافت عرضه خواهد شد.

 

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)