Lumia 950 XL مایکروسافت با دوربین قدرتمند و صفحه نمایش بزرگ رونمایی شد

  • منبع: gsmarena
  • تاریخ: شنبه 18 مهر 1394 - 17:30
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Lumia 950 XL مایکروسافت با دوربین قدرتمند و صفحه نمایش بزرگ رونمایی شد

اخیرا کمپانی مایکروسافت بیشتر مشغول عرضه نرم افزارای مختلف برای پلتفرم های آندروید و iOS بوده است. این کمپانی به توسعه نرم افزارهای نسخه موبایل پلتفرم اختصاصی خود یعنی ویندوز 10 و ساخت دستگاه های هوشمند بهتر و جدیدتر توجه چندانی نداشته است، اما میل و رغبت مایکروسافت در رقابت در این زمینه، بازگشته است. این کمپانی یکی از بزرگترین و قدرتمندترین گوشی هوشمند خود تاکنون را، یعنی Lumia 950 XL را معرفی نموده است.

این گوشی دارای ویندوز 10، صفحه نمایش 5.7 اینچی AMOLED با وضوح QHD، دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی محصول کمپانی Zeiss با قابلیت فیلم برداری تا کیفیت 2160p و فلاش سه گانه و سه رنگ LED با قابلیت فراهم نموده رنگ نور طبیعی، دوربین جلوی 5 مگاپیکسل با فلاش LED، چیپست Snapdragon 810، پردازنده 8 هسته ای 2 گیگاهرتزی، 3 گیگابایت رم، پورت USB Type C، قابلیت شارژ بی سیم و سریع و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی می باشد. این گوشی دارای قابلیت جدید ویندوز 10 یعنی Continuum بوده یعنی می توان از آن با اتصال ماوس و صفحه کلید و صفحه نمایش، به عنوان یک کیس کامپیوتر استفاده نمود. برای استفاده آسان تر، مایکروسافت یک Dock اختصاصی را برای آن با قابلیت اتصال پورت یو اس بی و HDMI عرضه نموده است.

این گوشی در مدت 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ می شود و با استفاده از قابلیت مایع چرخان خنک کننده، مشکل داغ شدن چیپست Qualcomm را حل نموده است.

این گوشی از ماه نوامبر و با قیمت 650 دلار در دسترس خواهد بود.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)