Pill Plus اولین اسپیکر بلوتوث تولید بیتز با مشارکت اپل

  • منبع: phoenarena
  • تاریخ: شنبه 25 مهر 1394 - 15:47
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Pill Plus اولین اسپیکر بلوتوث تولید بیتز با مشارکت اپل

اپل در ماه می سال 2014 کمپانی ساخت لوازم جانبی موبایل Beats را با قیمت 3 میلیارد دلار خریداری نمود. این کمپانی تا پیش از خریداری شدن توسط اپل، محصولات متعددی همچون یک اسپیکر بلوتوث با نام Pill را تولید نموده بود اما نسخه جدید آن یعنی Pill Plus، اولین اسپیکر بلوتوث این کمپانی است که زیر چتر اپل تولید و عرضه شده است. این اسپیکر از مدل قبلی خود بزرگتر می باشد، البته دارای یک مدل بزرگتر با نام Pill XL نیز بود که به علت داشتن مشکلات داغی بیش از حد باتری، تولید آن توسط اپل متوقف شد.

این اسپکر جدید نیز مانند مدل قبلی خود دارای دو اسپیکر استریو در جلو و عقب خود و دو ووفر نیز می باشد. طراحی ظاهری و کلی این مدل تقریبا همانند مدل قبلی است، با این تفاوت که دکمه های تنظیم صدا و خاموش/روشن این اسپیکر از پشت آن به بالای آن منتقل شده اند و هم چنین این اسپیکر کمی نسبت به مدل قبلی تخت تر است، که باعث شده تا عملکرد بهتری در زمینه عمر باتری داشته باشد. این اسپیکر از نظر اتصالات نیز متفاوت است، چرا که تنها توسط کابل مخصوص محصولات اپل یا همان پورت Lightning شارژ خواهد شد. البته دارای پورت یو اس بی نیز می باشد که می توان دستگاه های دگیر را به آن متصل نمود تا توسط آن شارژ شوند.

این اسپیکر دارای یک برنامه جدید می باشد که هم بر روی دستگاه های آندرویدی و هم دستگاه های تولید اپل قابل نصب بوده و با آن می توان این دستگاه را کنترل نمود. این برنامه هم چنین قابلیت جفت کردن هم زمان اسپیکر با دو دستگاه را فراهم می کند. این اسپیکر می تواند بدون وقفه تا 12 ساعت و بدون نیاز به شارژ مجدد کار کند.

 

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)