اچ تی سی One A9 را رسما معرفی نمود

  • منبع: gsmarena
  • تاریخ: جمعه 1 آبان 1394 - 11:42
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
اچ تی سی One A9 را رسما معرفی نمود

پس از مدت ها انتظار و پخش شایعات، کمپانی تایوانی اچ تی سی جدیدترین گوشی پرچمدار خود را رسما معرفی نمود. One A9 دومین مدل گوشی عرضه شده بعد از مدل های نکسوز گوگل است که دارای آندروید 6.0 مارشملو می باشد و آخرین امید HTC برای فرار از وضعیت بد اقتصادی فعلی اش محسوب می شود.

این گوشی دارای صفحه نمایش 5 اینچی AMOLED با وضوح 1080p، چیپست Snapdragon 617، پرازنده 8 هسته ای 1.5 گیگاهرتزی، بدنه تمام فلز، صفحه محافظ Gorilla Glass4، ضخامت 7.2 میلی متر، 143 گرم وزن، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 1080p و ذخیره فایل ها با فرمت RAW، دوربین جلوی 4 اولترا مگاپیکسل با لنز f/2.0، آندروید 6.0 مارشملو، اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در زیر دکمه خاموش/روشن سخت افزاری و باتری 2150 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع می باشد. این گوشی در دو مدل دارای رم 2 گیگابایت و حافظه داخلی 32 و رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 عرضه خواهد شد. این گوشی مانند مدل های اخیر این کمپانی دارای اسپیکرهای بوم ساوند نیست اما دارای تکنولوژی جدید پخش صدای با کیفیت می باشد.

هم چنین اسکنر اثر انگشت این گوشی امکان باز کردن قفل گوشی حتی در حالت خاموش بودن صفحه را نیز فراهم نموده و برای این گوشی یک شارژر شارژ سریع و کاور هوشمند Dotview عرضه خواهد شد.

 

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)