اولین بازی مخصوص گوشی های هوشمند ساخت نینتندو، رسما معرفی شد

  • منبع: phoenarena
  • تاریخ: سه شنبه 12 آبان 1394 - 11:32
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
اولین بازی مخصوص گوشی های هوشمند ساخت نینتندو، رسما معرفی شد

در یک کنفرانس مطبوعاتی اختصاصی، کمپانی نینتندو اولین بازی مخصوص گوشی های هوشمند ساخت خود را رسما معرفی نموده است. این بازی در اصل یک برنامه پیام رسان و شبکه اجتماعی با قابلیت ساخت کاراکتر اختصاصی و حرکت دادن آن است که Miitomo نام دارد. این برنامه بنا بر اعلام نینتندو، در ماه مارس سال بعد برای دانلود و نصب آماده خواهد بود. این برنامه رایگان بوده و دارای قابلیت پرداخت درون برنامه ای می باشد.

در ای برنامه به کاربران اجازه داده می شود تا به طراحی آواتار و شخصیت اختصاصی خود که به آن ها Miis گفته می شود بپردازند که از این Miis ها برای گفتگو با سایر کاربران استفاده خواهد شد. بنا بر اعلام نینتندو، این برنامه دارای امنیت بالا و دارای کاربری ساده بوده و به کاربران خجالتی اجازه برقراری روابط اجتماعی را می دهد. پیشتر نینتندو اعلام کرده بود که با استفاده از کاراکترهای محبوب بازی ها مخصوص کنسول خود، چند بازی جدید را برای گوشی های هوشمند ساخته و عرضه خواهد نمود، که البته عرضه Miitomo می تواند محکی برای موفقیت این بازی ها باشد.

نینتندو هم چنین یک سرویس اشتراک فایل Cloud محور با نام Nintendo Account را ابداع کرده که به کاربران اجازه اشتراک فایل بین کنسول بازی، گوشی هوشمند و کامپیوتر رومیزی شان را می دهد.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)