Oukitel U7 گوشی هوشمندی با قابلیت استفاده به جای تخته قصابی!

  • منبع: phoenarena
  • تاریخ: دوشنبه 18 آبان 1394 - 14:25
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Oukitel U7 گوشی هوشمندی با قابلیت استفاده به جای تخته قصابی!

کمپانی موتورولا به تازگی گوشی هوشمند Droid Turbo2 خود را با صفحه نمایش نشکن رونمایی نموده است. از زمان عرضه این گوشی، بسیاری از کمپانی ها و علی الخصوص کمپانی های کوچک چینیف با انتشار ویدیوهایی در یوتیوب سعی در یادآوری این نکته داشته اند که محصولات آن ها نیز دارای این قابلیت می باشد. برای مثال، کمپانی Bluboo در یک ویدیو نشان دادکه بر روی گوشی هوشمند Xtouch این کمپانی یک بلوک بتنی فرود آمده اما آسیبی به صفحه نمایش این گوشی وارد نمی شود، آن هم یک بلوک بتنی که با یک چکش بسیار بزرگ می توان آن را دو نصف کرد.

خود کمپانی موتورولا نیز در یک ویدیو گوشی Droid Turbo خود را برای تست از ارتفاع 50 پایی به زمین انداخت و در حالی که خود گوشی متلاشی شد، اما صفحه نمایش ان سالم ماند. در تازه ترین ویدیو، گوشی هوشمند U7 محصول کمپانی Oukitel را می بینیم که به عنوان تخته گوشت و تخته زیر ساطوری مورد استفاده قرار می گیرد و بر روی صفحه نمایش روشن آن، میزان بسیار زیادی گوجه و سبزیجات برای درست کردن مقدار بسیار زیادی سالاد خرد می شود، بدون آن که صفحه نمایش آن کوچک ترین خراشی بردارد.

این گوشی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح 720 در 1280 پیکسل، چیپست مدیاتک، پردازنده 4 هسته ای 1.3 گیگاهرتزی و پروژکتور داخلی با قابلیت پخش تصاویر تا بزگی 50 اینچ می باشد.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)