مدیرعامل اپل: Surface Book مایکروسافت چندان موفق نیست

  • منبع: phoenarena
  • تاریخ: یکشنبه 24 آبان 1394 - 13:07
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
مدیرعامل اپل: Surface Book مایکروسافت چندان موفق نیست

تیم کوک، مدیرعامل اپل به تازگی در مورد محصولات رقیب کمپانی مایکروسافت اظهار نظر نموده است. وی از زمانی که اپل تبلت بزرگ جدید خود یعنی iPad Pro که دارای صفحه نمایش 12.3 اینچی است را رونمایی نموده است، در مورد رقیب آن از کمپانی مایکروسافت که Surface Book نام دارد، یک رکورد را در اظهار نظر ثبت کرده است. محصول کمپانی مایکروسافت یک دستگاه دورگه تبلت/لپتاپ دیگر است که دارای صفحه نمایش 13.5 اینچی است و بیشتر از سوی مایکروسافت به عنوان یک لپتاپ معرفی شده تا یک تبلت.

تیم کوک در یک سخنرانی در دانشگاهی در ایرلند جنوبی اعلام کرده که محصول کمپانی مایکروسافت نلاش زیادی دارد که هم تبلت و هم لپتاپ باشد، اما در حقیقت هیچ کدام نیست. وی 3 سال پیش و پس از عرضه اولین نسخه Surface Pro نیز گفته بود که این محصول کاملا گیج کننده است. وی هم چنین آیپد پرو را ستوده است و گفته تبلتی است که کاربران را به علت کارایی بالای خود از داشتن کامپیوترهای رومیزی بی نیاز می کند. وی هم چنین در مورد عدم توفیق این محصول در فروش اعلام کرده که به زودی شاهر افزایش فروش آن در سطح جهانی خواهیم بود.

وی هم چنین اظهار کرده که سرویس پرداخت الکترونیکی با استفاده از آیفون به زودی در جهان فعال خواهد شد و فرزندان ما دیگر با اسکناس تماسی نخواهند داشت.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)