اپل واچ: پرفروش ترین محصول تاریخ اپل!

  • منبع: www.phonearena.com
  • تاریخ: چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 - 10:00
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
اپل واچ: پرفروش ترین محصول تاریخ اپل!

کمپانی اپل به تازگی سالگرد عرضه رسمی اولین ساعت هوشمند خود را جشن گرفته است. این ساعت هوشمند که به سادگی Apple watch نام گرفت، در یک سالی که از عمر آن گذشته عملکرد فوق العاده ای در زمینه فروش داشته و بر اساس گزارش تحلیلی نشریه وال استریت ژورنال، در این فاصله یک ساله حدود 12 میلیون عدد از این ساعت در کل جهان فروش رفته که با توجه به قیمت متوسط 500 دلار برای هرساعت، می توان گفت که اپل از فروش این ساعت تنها 6 میلیارد دلار درآمد کسب کرده است.

در این یک سالی که گذشت 61 درصد کل ساعت های هوشمندی که در کل جهان فروخته شده ساعت هوشمند اپل بوده و این اعداد و ارقام نشان دهنده این است که این محصول پرفروش ترین و موفق ترین محصول اپل بوده است، چرا که فروش یک ساله آن از فروش یک ساله iPhone که 7 سال پیش عرضه شد هم بیشتر شده است. اپل همچنین در حال کار بر روی نسخه دوم این ساعت هوشمند است که گفته می شود باریک تر بوده و دارای پردازنده سریعتر است. همچنین گفته می شود که این ساعت خواهد توانست به صورت مستقل عمل کرده و بدون نیاز به اتصال آن به یک آیفون، با آن مکالمه و کار نمود.

همچنین لوازم جانبی اپل واچ همچون انواع بند اپل واچ، قاب و گلس اپل واچ و شارژر اپل واچ از پرفروشترین لوازم جانبی اپل واچ به شمار می‌ایند.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)