ال جی جی 6 معرفی شد دوربین دوگانه و بدنه ضد آب

  • تاریخ: یکشنبه 8 اسفند 1395 - 17:43
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ال جی جی 6 معرفی شد دوربین دوگانه و بدنه ضد آب

در نهایت امروز بعد از ظهر الجی در مراسم MWC 2017 گوشی پرچمدار خود را معرفی نمود . از مدت ها پیش شایعاتی مبنی بر استفده از کوالکام 821 و بدنه فلزی و شیشه ان به گوشی می رسید. 
در هر حال الی گوشی پرچمدار خود را با خصوصیات زیر منتشر نمود.

این گوشی با نمایشگر 5.7 اینچی با پنل IPS و با اندازه 1440 در 2880 با وضوح 556PPI عرضه می شود که هنر الجی را این زمینه نشان می دهد که توانسته است یک گوشی را بدون آن که بزرگتر تولید کند یک صفحه نمایشگر بزرگتر در آن طراحی کند. همچنین به مشخصات سخت افزاری آن می توان به 4 گیگابایت رم و 32 گیگ حافظه داخلی نیز اشاره کرد که البته می توان با 256 گیگابایت رم اس دی حافظه آن را ارتقا بخشید.نباید از یاد برد که این گوشی از پردازنده کوالکام 821 بهره می برد. همچنین باید به بلندگوهای این گوشی نیز اشاره کرد که دارای 4 مبدل 32 بیتی می باشد. این گوشی از سیم کارت نانو سیم پشتیبانی می کند .
یک مورد عجیبی که در این گوشی به چشم می خورد استفاده از نسل های مختلف گوریلا گلاس برای این گوشی می باشد. به طوری که پنل پشت گوشی از گوریلا گلس 5 و از نوع خمیده و محافظ لنز دوربین های غقب گوریلا گلس 4 و در نهیات پوشش نمایشگر که از گوریلا گلس 3 بهره می برد. 
نسبت تصاویر در این گوشی نسبت عجیب 18:9 می باشد که الجی نام FullVision بر آن نهاده است. 
اما قسمتی که همه تقریبا آن را می دانستد این بود که این گوشی از ترکیب فلز و شیشه است که خبر جدیدی در این مورد نبود اما ضد آب و ضد گرد وغبار بودن این گوشی با استاندارد IP68 می تواند جالب باشد.
در نهایت به دوربین الجی می رسیم که کیفیت ان واقعا خیره کننده است و نزدیک به دوربین های حرفه عکاسی می باشد.این دوربین از دو لنز 13 مگاپیکسلی بهره می برد. همچنین دوربین جلو نیز از یک سنسور 5 مگا پیکسلی بهره می برد. 

از دیگر مشخصات می توان به اندروید هفت با رابط اختصاصی 6 الجی و باتری 3300 میلی آمپری و وزن 163 گرمی اشاره کرد. 

 

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه