روز خبرنگار مبارک!

  • تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1396 - 11:32
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
روز خبرنگار مبارک!


خبرنگاران این قشر همیشه وظیفه آگاهی و اطلاع رسانی جامعه را بر عهده داشته اند و نقش آن ها در طول تاریخ غیر قابل انکار است از خبر های خوب و خوش تا خبر های ناراحت کننده و دلگیرکننده اما همواره مسئولیت خود را فراموش نکرده و در راستای آگاهی جامعه تلاش های بسیار انجام داده اند.خبرنگاران از هر صنفی چه سیاسی ، چه ورزشی ، چه علمی و فنآوری و چه فرهنگی و اجتماعی و ... در هر حال به دنبال آگاهی بخشی به مخاطبان هدف خود هستند. هر چند که آنها در حق جامعه وظیفه خود را اجرا کرده اما دولت ها و جامعه وظایف خود را نسبت آن ها رعایت نکرده و حق خود را به آنها دین نکرده اند. اما ما در جانبی روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران تبریک گفته و از آن ها به خاطر تمام آگاهی بخشی هایی که انجام داده اند تشکر و به گرمی دستشان را می فشاریم.

به مناسبت روز خبرنگار جانبی پیشنهاداتی را برای شما خبرنگاران عزیز تدارک دیده که برای هر خبرنگار از جمله وسایل ضروری و ملزم کار خبرنگاری است . با ما با پیشنهادات جانبی همراه باشید.


 خودکار شیائومی و قلم هوشمند


نوشتن و نویسندگی جزء جدانشدنی شغل خبرنگاری هستند و یه وجه مشترک بین تمامی خبرنگاران، خودکار شیائومی این نیاز را برای برطرف می سازد. یک خودکار روان با جوهری که پخش نمی گردد و خوش دستی آن باعث تعجب شما خواهد شد. اگر هم از طرفداران تکنولوژی و خبرنگاران دیجیتالی هستید به کار بر روی تبلت عادت دارید قلم هوشمند Active Touch Pen Independence به شما پیشنهاد می گردد. با این قلم هوشمند همانند یک خودکار که بر روی کاغذ می نویسید بر روی تبلت هم همانگونه بنویسید. این قلم همانند خودکار های روزمره بوده و وقتی آن را در دست بگیرید و کار با آن را شروع کنید از خوش دستی و خط همیشگی خود بر روی تبلت لذت خواهید برد.

خودکار شیائومی Xiaomi Mijia Roller Pen

خودکار شیائومی Roller pen

خودکار شیائومی با طراحی زیبا و چشم نواز و بسیار خوش دست و روان است که جوهر آن در صورت عدم استفاده تا مدت ها خشک نخواهد شد.

خرید از جانبی

قلم لمسی هوشمند Active Touch Pen Independence

قلم لمسی هوشمند Pen Independence

قلم لمسی Active Touch، به کمک پورت پورت Micro USB شارژ شده و می توانید تا 6 ساعت از آن برای نوشتن و یا نقاشی کردن

خرید از جانبی

 کیف دوربین

خبرنگاری و عکاسی. این دو کلمه بهم پیوند خورده اند. عکس های خبری که صرفا به خاطر یک خبر ساده گرفته شده و یا بخاطر ثبت و نگهداری خبرنگار برای نگهداری در آرشیو روزنامه یا آرشیو شخصی. اما همین عکس های به ظاهر ساده تبدیل به تکه ای از تاریخ شده اند. این عکس ها را دوربین های شما می گیرند اما به نگهداری آن دقت می کنید ؟ جای نگهداری دوربین برای شما مهم است ؟ سلامت و طول عمر دوربین چه ؟ اگر مهم است کیف های دوربینی که در فروشگاه اینترنتی جانبی موجود است را بررسی کنید و به فکر یک کیف دوربین حرفه ای برای دوربین خود باشید زیرا این یار همواره با شماست و در تمامی مواقع به کمک شما می آید و گاهی ممکن است تکه ای از تاریخ را ثبت کند.

خرید لوازم جانبی دوربین عکاسی و فیلم برداری

لوازم جانبی دوربین عکاسی و فیلم برداری

لوازم جانبی دوربین عکاسی و فیلم برداری ، کیف کوربین ، سه پایه و لوازم جانبی وابسته به خبرنگار

خرید از جانبی

کوله پشتی

انواع کوله پشتی

خرید انواع کوله پشتی دانشجویی، کوله پشتی دخترانه، کوله پشتی مسافرتی، کوله چرخ دار، کوله پشتی کوهنوردی

خرید از جانبی

 پاوربانک

پاوربانک هم اکنون جز جدانشدنی زندگی روزمره ما شده اند. مسلما شما هم برای استفاده از وسائل تکنولوژی خود همواره احساس به انرژی بیشتر و باطری بیشتر را احساس کرده اید. خوب جای نگرانی نیست شما می توانید به پاور بانک های شیائومی اعتماد کنید.
پیشنهاد ما به شما پاوربانک 10000 شیائومی نسخه دو است که از باتری پلیمری بهره می برد و دارای شارژ سریع است. اگر احساس می کنید که این پاوربانک انرژی کافی و مورد نیاز شما را تامین نمی کند به شما پاور بانک 20000 شیائومی نسخه دو را پیشنهاد می کنیم که همانند نسخه 10000 خود از شارژ سریع پشتیبانی می کند.

پاور بانک شارژ سریع شیائومی Xiaomi 20000mAh Quick Charge 3.0 Power Bank-2

پاور بانک شارژ سریع شیائومی 20000mAh

پاور بانک (شارژر همراه) شیائومی دارای ظرفیت اعجاب انگیز معادل 20000 میلی آمپرساعت و مجهز به دو پورت خروجی USB

خرید از جانبی

پاوربانک شارژ سریع شیائومی Xiaomi Power Bank 2 Fast Charging 10000mAh

پاوربانک شارژ سریع شیائومی 10000mAh

پاوربانک (شارژر همراه) سریع شیائومی مدل میلت موبایل پاور 2 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت، دارای بدنه ای از جنس آلیاژ آلومینیوم

خرید از جانبی


 مودم همراه

شغل خبرنگاری از قدیم شغلی بوده که با سرعت همراه بوده و همواره سعی می گشته که اخبار در سریعترین زمان ممکن به مخاطب خود برسد خوب خوشبختانه در عصری هستیم که از اینترنت پرسرعت بهره می بریم. پیشنهاد ما به شما مودم های همراه است که نت پر سرعتی را برای شما به ارمغان می آورند و به شما کمک می کنند که در راستای وظیفه خود بهترعمل کنید.

 هارد اکسترنال

خوب در مورد هارد های اکسترنال چه باید گفت؟ شما اطلاعات دارید و باید آن ها را ذخیره کنید ... اما نه جای کافی برای آنها دارید و همواره هم به آنها نیاز دارید چاره چیست؟ هارد های اکسترنال. اطلاعات در شغل خبرنگاری حرف اول را می زند اطلاعات است که تبدیل به دانش می گردد. پس برای نگهداری ان ها پیشنهاد ما به شما هارد های اکسترنال های جانبی است. جانبی انواع هارد های ضدضربه تا معمولی را در اختیار شما قرار می دهد انتخاب با شماست که چگونه می خواهید با اطلاعات خود برخورد کنید.

انواع مودم همراه2

انواع مودم همراه

انواع مودم های 4جی و 3 جی و مدم های همراه

خرید از جانبی

هارد اکسترنال

انواع هارد اکسترنال

بهترین هارد اکسترنال،قیمت هارد اکسترنال

خرید از جانبی

 فلش مموری و کارت حافظه

هارد های اکسترنال هم برای شما سنگین و جا گیر است ؟ نگرانی نیست. جانبی با فراهم آوردن انواع مختلفی از فلش های مختلف از ظرفیتهای مختلف تا برند های مختلف به شما کمک می کند تا بهتر از همیشه با اطلاعات خود تا کنید. در مورد کارت های حافظه هم چیزی نگوییم بهتر است! کارت های حافظه مختلف ... خود شما تصمیم گیری می کنید!

انواع فلش مموری

انواع فلش مموری

انواع فلش مموری USB Flash Memory در طرح و رنگهای متنوع

خرید از جانبی

کارت حافظه و رم

انواع کارت حافظه و رم

انواع رو و کارت های حافظه و رم های میکرو اس دی و مموری

خرید از جانبی

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)