باید منتظر پرداختی‌های Venmo مانند اپل ماند

  • تاریخ: چهارشنبه 29 شهریور 1396 - 17:19
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
باید منتظر پرداختی‌های Venmo مانند اپل ماند

کاربران آیفون و آیپد روز سه شنبه می‌توانند iOS 11 را دریافت کنند. اما ویژگی فرد به فرد Apple Pay تا آخر پاییز امسال منتشر نمی‌شود. برای قرض کردن پول از دوستانتان از طریق iMessage باید کمی دیگر منتظر بمانید. سه شنبه روز انتشار سیستم عامل جدید موبایلی اپل iOS11 است. اما ویژگی انتقال پول فرد به فرد Venmo مانند آن بخشی از این انتشار نخواهد بود.

این ویژگی جدید به شما اجازه می دهد که از طریق iMessage یا Siriبه افرادی که در لیست شماره تلفن‌های شما وجود دارند پول انتقال دهید. در ماه ژوئن،‌ اپل گفت که این ویژگی جدید به احتمال زیاد پاییز امسال منتشر می‌شود آنهم در ابتدا برای کاربران آمریکایی. اما همانطور که  MacRumors از یکی از نشست‌های اپل در روز دوشنبه گزارش داد، این ویژگی جدید بخشی از iOS11 نخواهد بود که در روز سه شنبه منتشر می‌شود. اپل تاکید کرد که تاخیری در انتشار این ویژگی وجود ندارد و همانطور که قبلا اشاره شده است به عنوان یک آپدیت تاخیری برای iOS11 منتشر خواهد شد. کمپانی الگوی مشابهی نیز در سال 2015 برای Apple Pay بکار گرفت. Apple Pay در سپتامبر 2015 معرفی شد اما با یکی از آپدیت‌های iOS8 در ماه اکتبر برای کاربران عرضه گردید

اپلیکیشن‌های بسیاری برای انتقال پول به دوستان و اطرافیانتان وجود دارد؛ برنامه‌هایی همچون PayPal و Venmo. اما یکپارچگی بسیار مناسب Apple Pay با اکوسیستم نرم افزاری شرکت این ویژگی را به یک سیستم بی عیب و نقص برای کاربران بدل ساخت.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه