آمازون و معرفی تبلت جدید Fire HD 10 با کیفیت نمایشگر بالاتر و حافظه‌ی دوبرابر

  • تاریخ: شنبه 1 مهر 1396 - 13:21
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
آمازون و معرفی تبلت جدید Fire HD 10 با کیفیت نمایشگر بالاتر و حافظه‌ی دوبرابر

فروش تبلت همچون سالیان پیش چندان آسان نیست اما آمازون با عرضه‌ی تبلت‌های ارزان و رسانه-محوراش توانسته‌ است بر این مشکل فائق آید. این شرکت تبلت Fire ده اینچی نسل قبل‌اش را به روز نکرد اما امروز قصد دارد بزرگترین تبلت‌اش را در سال 2017 معرفی کند؛ تبلتی با کیفیت بهتر تصویر، حافظه‌ی داخلی بیشتر و گزینه‌های متعدد رنگی.

نبود یک استراتژی مشخص برای نام‌گذاری محصولات در شرکت آمازون کار را برای دنبال کردن محصولات این شرکت سخت کرده است اما این تبلت جدید را می‌توان نسل هفتم HD 10 نامید. در این میان نسل ششمی وجود نداشت، محصولی که تا به امروز به فروش می‌رفت نسل پنجم این سخت‌افزار بود. این تبلت به روز شده از مزایای جدیدی برخوردار است. برای مثال، کیفیت تصویر در این مدل 1920*1200 شده است که نسل پیشین دارای کیفیت تصویر 1280*800 بود. این قدم بزرگی برای دیدن ویدیوهای اینترنتی است، هرچند که آمازون آمازون مکرر آن را نمایشگر 1080P می‌خواند. کیفیت این محصول بیشتر از  1080P است اما به گمانم 1080P چیزی است که برای مردم ملموس‌تر است.

این تبلت از یک RAM 2 گیگابایتی برخوردار است؛ محصول قبلی از یک مورد 1 گیگابایتی بهره می‌برد. حافظه‌ی داخلی نیز دوبرابر شده است و در مدل پایه به 32 گیگابایت ارتقا پیدا کرده است. این محصول هنوز بر یک quad-core Media TekSoC سوار است. شاسی همچنان مانند نسل فعلی HD 8 است و در رنگ‌های مشکی، قرمز و آبی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. Fire HD 10 از سیستم عامل Fire OS استفاده می‌کندکه مبتنی بر اندروید نوشته شده است.

آمازون قیمت 149.99 دلار را برای HD 10 در نظر گرفته است اما این پیشنهاد ویژه همراه با تبلیغات در نظر گرفته شده است. نسخه‌ی بدون تبلیغ 164.99 دلار قیمت دارد و ارتقای آن به نسخه‌ی 64 گیگابایتی یک 40 دلار دیگر به قیمت کلی می‌افزاید. این تبلت یازدهم اکتبر به بازار عرضه می‌شود.

 

 

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه